Skoda (Octavia) accessoires

leo442

Forumguru
Originele dakdragers van Skoda zijn volgens de accesoire folder ook 120 cm, dus denk ik dat het moet passen. Heb ze zelf vanochtend alvast gehaald.
 

isonic125

Actief lid
En? passen ze goed over de vorm van de dakrailing?

Ben van plan ze te halen maar ik had van weekend een setje van iemand geleend en die vond ik niet echt goed om de dakreling aansluiten.
 

Frenk21

Forumguru
Ik heb al jaren de dakdragers van Thule. Indien de voetjes niet goed passen, hoef ik alleen maar een nieuwe setje voetjes te kopen. De oude zet ik dan weer op marktplaats.
Tevens is de "stang" qua dikte perfect voor de beugels van mijn Surfbox.
 

Rick

Senior Member
Dat is ook mijn alternatief Frenk, maar ik vermoed dat die voetjes alleen minimaal even duur zijn als de hele dakreling van de Lidl. Dus ga toch even kijken of het past.

Thule kwaliteit is natuurlijk wel top.
 

CoesDoes

Forumguru
Ik zie net bij kreijnewebshop.nl de zwarte instaplijsten voor €29 staan, lijkt mij een behoorlijk scherpe prijs.
De RVS variant is met €79 een stukje duurder, maar nog steeds goedkoper dan bij de dealer.
 

CoesDoes

Forumguru
Dat zou kunnen, in dat geval rekenen ze €40 voor iets wat je zelf met gemak binnen 15min kan doen. ;)
 

CoesDoes

Forumguru
Volgens mij zijn de instaplijsten voorzien van plakstrips waarmee ze op de dorpels geplakt worden, ik ben niet direct de handigste persoon, maar met 4 strips heb je dus bijna 4min. per strip als je het binnen een kwartier wil doen. Denk dat dat zelfs voor mij haalbaar zal zijn :jaja:
 

svdm

Senior Member
Zeg @svdm ben je een kopie van mijn bestelling aan het maken ofzo ;)
Ik denk ook dat ze zo'n beetje naast elkaar op de band zullen staan als ik het zo zie.....
Helaas pindakaas.., MaxiDot kleurendisplay en DAB kan ik niet meer bijbestellen.

Vanochtend antwoord gehad van de dealer: de productie van de Greenline staat nl. al 'ingepland' bij de fabriek (hoewel de definitieve productieweek nog niet bekend is bij de dealer), hmmm. Wijzigingen zijn nu niet meer mogelijk. De kleurwijziging is overigens nu wel 100% doorgevoerd en bevestigd!

Dan maar de zwarte dorpellijsten besteld.., moet toch wat!? ;)
 
Laatst bewerkt:

Altos

Banned
Ik heb ze los besteld bij de dealer een tijdje terug en ze er zelf opgezet...wie dit niet kan moet misschien eens nadenken over het inleveren van zijn/haar rijbewijs...Autorijden opzich vraagt al meer vaardigheid:D;)
 

bonyuri

Actief lid
Helaas pindakaas.., MaxiDOT kleurendisplay en DAB kan ik niet meer bijbestellen.

Vanochtend antwoord gehad van de dealer: de productie van de Greenline staat nl. al 'ingepland' bij de fabriek (hoewel de definitieve productieweek nog niet bekend is bij de dealer), hmmm. Wijzigingen zijn nu niet meer mogelijk. De kleurwijziging is er overigens nu wel 100% definitief doorheen!

Dan maar de zwarte dorpellijsten besteld.., moet toch wat!? ;)
Laatste mogelijkheid was volgens mij 13 september.
Daarna staat alles ingepland
 

svdm

Senior Member
Dealers hadden inderdaad t/m 12 september de mogelijkheid nieuwe Greenline-bestellingen te plaatsen. Optie-aanpassingen en -bijbestelling bleken tot 1 oktober mogelijk. Daarom is mijn kleur-aanpassing gelukkig nog wel gelukt. De enige bestellingen die nu nog geplaatst kunnen worden voor de Greenline, zijn accessoires.
 

Lodewijk

Actief lid
mijn auto wordt komende week geleverd, jippie. Ik twijfel nog over het bijbestellen van een MDI- micro USB kabel. ZIt MDI standaard op een Octavia?
 

Lodewijk

Actief lid
Vandaag een uitgebreid poetspakket voor mn nieuwe auto gekocht. Compleet vijf stappenplan. Ben benieuwd hoe lang ik de wasstraat ga mijden!
 

MaRco2

Forumguru
Ik zie net bij kreijnewebshop.nl de zwarte instaplijsten voor €29 staan, lijkt mij een behoorlijk scherpe prijs.
De RVS variant is met €79 een stukje duurder, maar nog steeds goedkoper dan bij de dealer.

Dat is de normale bruto incl. prijs (nou ja € 29,01), even op mijn bon gekeken.

Is makkelijk te plakken.:)
 
Bovenaan Onderaan