Skoda neemt Fabia Combi Scout in productie

Michel

Forumguru
En ik kan je mededelen dat dit een erg prettig stuurwiel is. Niet te groot qua diameter en met lederen bekleding pakt het ook erg goed vast, want het is gelukkig niet van dat gladde leer.
 

Hetzer

Forumguru
nog wat foto's
 

Bijlagen

  • scout_4.jpg
    scout_4.jpg
    64 KB · Weergaven: 41
  • scout_5.jpg
    scout_5.jpg
    60,8 KB · Weergaven: 35
  • scout_7.jpg
    scout_7.jpg
    64 KB · Weergaven: 22
  • scout_9.jpg
    scout_9.jpg
    64 KB · Weergaven: 26
  • scout_10.jpg
    scout_10.jpg
    64 KB · Weergaven: 56

Fabia

† In Memoriam
Grappig dat het nieuwe stuur in de Scout zit, zal straks wel op alle Fabia's zitten. Verder vind ik 'm niet echt mooi. Zal 'm zelf niet kopen.
 

joergarms

Senior Member
Niet mijn type uitvoering, zeker die gele niet, ik meen dat de VW polo ook een tijdje in die kleur leverbaar was.
Sowieso vind ik persoonlijk dat alle "scout" achtige auto's, zonder 4wielaandrijving totaal geen nut hebben.
Er zit alleen maar nog meer plastic op om kapot te rijden.:)
 

Hetzer

Forumguru

Bijlagen

  • skoda-fabia-scout-design-study-sketch---geneva-2009_3.jpg
    skoda-fabia-scout-design-study-sketch---geneva-2009_3.jpg
    92,3 KB · Weergaven: 43
  • skoda-fabia-scout-design-study-sketch---geneva-2009.jpg
    skoda-fabia-scout-design-study-sketch---geneva-2009.jpg
    61,5 KB · Weergaven: 37

Gieliovd

Forumguru
Nee, het is niet mijn smaak. Vooral niet in die kleurstelling (2 kleuren). Het is het hem gewoon niet, het is te klein en te "schattig" om mooi te zijn.

Misschien in een andere kleur, in levende lijve... Maar zo niet.
 

Hetzer

Forumguru
Hier een foto van de Fabia HB Scout zoals deze nu geïntroduceerd word in Geneve
 

Bijlagen

  • l2r1.jpg
    l2r1.jpg
    20,3 KB · Weergaven: 65

Ron467

Actief lid
Ziet er heel leuk uit zo.
Ik ben wel in voor dit uiterlijk met onderhuids de ook aangekondigde RS uitvoering (1.4 TSI 180 pk) met DSG....

ben benieuwd wat dat allemaal gaat kosten.

 

Hetzer

Forumguru
persbericht,

Skoda komt terug op zijn besluit om de Fabia Scout alleen als Combi aan te bieden. Het maakt van de facelift gebruik om dan toch een vijfdeurs op de markt te brengen.

De Skoda Fabia Scout kent een grillige ontstaansgeschiedenis. In 2007 onthulde Skoda een prototype van de stoere Fabia Combi. Toen bleef het stil. Tot Skoda vorig jaar plots besloot om de auto toch op de markt te brengen. De Fabia Scout ging in première op de autoshow van Genève.

Skoda toonde daar ook een prototype van een vijfdeurs Fabia Scout. Officieel luidde het dat dit model afgekeurd was. Maar kijk, een jaar later zien we in Genève... de definitieve Fabia Scout vijfdeurs. Net als de andere Fabia's heeft hij wel een nieuw neusje meegekregen.


De Fabia Scout vijfdeurs herken je aan zijn bumpers met off-roadontwerp en kunststof panelen aan de zijkanten. Hij beschikt ook over 16-duimsvelgen, mistlampen en tweekleurige dakrails (zwart en zilver).

Om orde te scheppen in de naamgeving heet de breakversie van de Fabia Scout niet meer Fabia Scout maar Fabia Combi Scout.

bron www.autoscoops.be
 

Bijlagen

  • skoda-fabia-scout-4.jpg
    skoda-fabia-scout-4.jpg
    35,1 KB · Weergaven: 27
  • Skoda-Scout-Facelift-02.jpg
    Skoda-Scout-Facelift-02.jpg
    40,9 KB · Weergaven: 23
  • skoda-fabia-scout-3.jpg
    skoda-fabia-scout-3.jpg
    45,5 KB · Weergaven: 21
  • skoda-fabia-scout-2.jpg
    skoda-fabia-scout-2.jpg
    55,7 KB · Weergaven: 24
Bovenaan Onderaan