skoda meeting

Sportline

Senior Member
Volgens mij had Jeroen doli thuis nog ritten liggen die hij eerder reed met een kever klub dacht ik. Hopelijk heeft hij meer info!

Hetzer

Forumguru
hmm, voorlopig zijn er van de 13 nog een flink aantal OVB, we moeten denk ik wel met wat meer mensen komen, om er een geslaagde dag van te maken.

nemo

Senior Member
Het is idd nog vrij weinig.
Ik weet nog niet of ik kom (misschien moet ik werken) en het hangt ook af waar het is.

Desperado

Forumguru
Afstand is ook mijn probleem.
Ik ben aan het sparen voor 15" lmv....dus elke cent die ik kan besparen is welkom.
Maar een meeting is wel dusdanig leuk dat ik he wel graag wil.

nemo

Senior Member
Afstand is ook mijn probleem.
Ik ben aan het sparen voor 15" lmv....dus elke cent die ik kan besparen is welkom.
Maar een meeting is wel dusdanig leuk dat ik he wel graag wil.

Idd, daar zit ik ook mee. Ik ben aan mijn motorrijbewijs begonnen dus dat kost centen, maar eenmeeting lijkt me erg leuk.

Okki

Forumguru
Als het lekker weer is, ga ik die dag wellicht lekker motorrijden.....................................................op de Veluwe!

Red Devil

Actief lid
Idd, daar zit ik ook mee. Ik ben aan mijn motorrijbewijs begonnen dus dat kost centen, maar eenmeeting lijkt me erg leuk.

Meeting is idd leuk!!! je moet er wel wat voor over hebben.. en gezellig is het altijd.. je komt altijd weer leuke/nieuwe dingen tegen:)

Wallie

Lid
Hmmm, ik ben aan 't oefenen voor de Nijmeegse 4daagse, en ga 4 mei al 50km lopen.... mocht dat veranderen kom ik ook... :D

van_der_P

Senior Member
Het zal toch ergens in het midden van het land moeten zijn. Centraal, ter hoogte van ongeveer Utrecht dat zijn dan toch nog +/- 150 km voor mij.

Fabia

† In Memoriam
Op het moment dat ik het bericht poste viel bij mij het kwartje. Dus vandaar mijn reactie daarachter.

van inkel

Forumguru
Nieuwe tussenstand

1. Joergarms
2. Hetzer
3. Sportline
4. van der P (OVB)
5. van Inkel.
6. DJNeO (OVB)
7. FeliciaPeter (zeer waarschijnlijk)
8. Kensei (O2 + Fab2 (als die binnen is )
9. Nemo (OVB)
10. Roel (ook OVB ivm mei vakantie van de kids)
11. Red Devil
12. Bas, (ovb eigen vakantie in mei en locatie)
13. Purk, ( ovb, ivm snelle verhuizing)[/quote]
14. makkie07

Desperado

Forumguru
Maak er maar 13 van.
Ik heb besloten niet te gaan.
Voor mij is het heen en terug rijden alleen al zeker 400km.
Tel daarbij op de rit zelf enzovoort.
En dat alles voor slechts 14 deelnemers.
Die centen stop ik liever in mijn potje nieuwe lmv

Sportline

Senior Member
Ik krijg het vermoeden dat er niet zo heel veel interesse is als je vergelijkt met de vorige keer. Hier onder heb ik het aantal deelnemers eens onder elkaar gezet, is het wel eens bekend onder de forumers dat er een meeting is of is het de dag waarop het valt niet goed ofzo dat niemand kan of ....

2007:
1. Vroomster
2. Joergarms
3. Red Devil
4. Fabia
5. Daniel
6. Purk
7. Gieliovd
8. Roel
9. Hetzer
10. VW125
11. Wallie