skoda meeting

Sportline

Senior Member
De klep word niet helemaal dicht, dus het kenteken blijft op dezelfde plek maar de plastic rand die er boven zit waar het slot in zit zal worden verwijderd. Dat gedeelte wordt glad gemaakt en het Skoda logo gaat er af. Zit net 4 maand een nieuw logo op en er zit nu al vocht achter. Heb er nu genoeg van dus weg met dat logo.

joergarms

Senior Member
We moeten toch eens proberen om spijkers met koppen te gaan slaan.
Wat zijn jullie voorkeuren voor de datum?? Liefst wel op zondag, andere dagen ben ik er sowieso niet bij vanwege mijn job.
Als we nu eerst eens een datum zien te prikken eind april, begin mei, dan kunnen we daarna gaan kijken hoe we de invulling doen.
Zondag 27 april, zondag 4 mei, het zijn zomaar willekeurige zondagen, iemand anders nog ideetjes?

Hetzer

Forumguru
We moeten toch eens proberen om spijkers met koppen te gaan slaan.
Wat zijn jullie voorkeuren voor de datum?? Liefst wel op zondag, andere dagen ben ik er sowieso niet bij vanwege mijn job.
Als we nu eerst eens een datum zien te prikken eind april, begin mei, dan kunnen we daarna gaan kijken hoe we de invulling doen.
Zondag 27 april, zondag 4 mei, het zijn zomaar willekeurige zondagen, iemand anders nog ideetjes?

Ik zeg dan op 04-mei, dat is de zondag na de hemelvaart en voor bevrijdingsdag, dus dan zullen er ook wel veel mensen een lang weekend hebben, ik tenminste wel!!

Sportline

Senior Member
Op 4 mei kan ik ook alleen men pa die heeft dan hele late dienst dus die zal niet aanwezig zijn met zijn Fabia Combi. Maar ik ben er dan wel, of de klep dan af is weet ik niet maar dat zien we dan wel.

Hetzer

Forumguru
Dus tot zover de Meeting/Dagtocht op 04-MEI

deelnemers;

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline

svp zelf even aanvullen

Gieliovd

Forumguru
Tjaaaaaaa.... dat duurt nog zo'n tijd!!

Ik kan echt niet zeggen of ik dan op dat moment tijd heb. Ik zit dan midden in de afronding van mijn afstuderen ook.

Tevens werk ik op zondag vaste prik.

Maar goed, daar kan ik vrij van nemen. Ik weet het echt nog niet hoor. Ik ga geen dingen roepen over een ruime maand.

Zou het leuk vinden, dat wel!

DJNeO

Actief lid
heey...

T lijkt me wel weer eens een keertje leuk om een echte skoda meet bij te wonen... kan ik iedereen tenslotte jaloers maken met mijn dikke FoFo... :yeah: :cheer: maar weet niet hoelaat mijn vliegtuig land vanuit athene... dus als ik de mogelijkheid heb... dan ben ik erbij, anders moet ik wachten tot een volgende keer...

Hetzer

Forumguru
Het is wel dodenherdenking die dag. Ik weet nog niet of ik mee ga.

klopt , maar ik neem aan dat we het s'middags houden en dan zijn we allemaal weer ruim voor acht uur s'avonds thuis!

Dus tot zover de Meeting/Dagtocht in de middag op 4 mei

deelnemers;

1.Joergarms
2.Hetzer
3.Sportsline
4. van der P (OVB)

Bovenaan Onderaan