skoda meeting

Wallie

Lid
Wat ik toch alweer niet heb veroorzaakt.... Mijn excuses Mod's :)

Zo, wanneer is de volgende meeting, op de Veluwe met een ritje, punten appeltaart en een mok koffie? Lekker weer, met een leuke vriendin op de stoel naast mij, met 20 forumleden, allemaal vrolijk?

Dan ben ik van de partij hoor!

Klinkt goed, dan ga ik ook mee! :D
 

Fabia

† In Memoriam
Ik pas helaas voor het komende weekend, voel me toch niet echt lekker. Ik was vanmiddag in het ziekenhuis om er naar te laten kijken. En ja hoor, ik ben weer een bijzonder geval ze hadden het nog nooit gezien :ahum: Dokter erbij geroepen. Dan maar een biopt nemen om te zien of het goed of kwaardaardig is. De biopt nemen ging wel aardig alleen daarna ging ik toch bijna onderuit. Zweten, misselijk, duizelig enz. Ben daar eigenlijk nog steeds van aan het bijkomen. Over anderhalve week krijg ik de uitslag. Mocht het kwaardaardig zijn dan moet er behoorlijk gesneden gaan worden, tepel plus een deel van je borst spieren gaan er dan uit. Dus duimen maar voor. Ik wens iedereen die gaat een hele fijne, plezierige dag en de volgende keer ben ik er echt bij.

Gelukkig viel het allemaal erg mee :). Het blijkt toch een ontsteking te zijn. En wat helemaal frappant is dat de zwelling behoorlijk aan het afnemen is. Heb nu een afspraak bij de dermateloog over een maand. Volgens mij zit er tegen die tijd er helemaal niks meer dan een normale tepel.
 

Gieliovd

Forumguru
Waren we toch allemaal even ongerust, toch gelukkig goedgekomen!

"Gelukkig hebben we nog de foto's" voor de dermatoloog.

Copyright citaat van een ander member.
 
D

Deleted member 1943

planning

Is er al een volgende meeting gepland?
Dan weet ik of ik op moet schieten met mijn mooie bakkie:xyxthumbs:
 

Gieliovd

Forumguru
Nou mensen voor mij zit er geen meeting het komende jaar niet in!

De kogel lijkt toch door de kerk. Helaas mijn mooie Skoda moeten verkopen, vanmiddag naar een reisbureau geweest en een leuke reismogelijkheid aangehoord. De optie 2 september of 19 augustus lonkt! Het wordt me dan toch een jaartje Australië, Nieuw Zeeland en een aantal tussenstops op de terugreis in Azië!

We kunnen altijd nog een meeting houden in Australië, wat vinden we daarvan?

Of houden jullie het toch maar op de Veluwe?

Hoe het ook loopt, ik lees het wel wanneer er weer een meeting is en wie weet in 2009 ben ik weer van de partij?
 

cvegreen

Forumguru
Er is net een meeting achter de rug lijkt mij .
Ik vond het jammer dat ik er niet kon bij zijn , maar nu zou het zeker niet lukken met onze kleine spruit erbij en mijn vrouw die bevallen is via keizersnee.
 

Sportline

Senior Member
Mij lijkt het beste om volgend jaar maar weer een meeting te houden. Dan kunnen we nu een beetje rond kijken waar we het houden en wat we allemaal willen doen. Hopelijk is dan mijn Felcia ook gedeeltelijk omgebouwd zodat jullie die ook kunnen zien. Op foto's ziet het er toch weer anders uit dan in het echt. We zien het wel...
 
Bovenaan Onderaan