skoda meeting

Desperado

Forumguru
McDonalds OCHTEN Adres: Cuneraweg 13 Postcode: 4051 CE Plaats: OCHTEN

Datum: zondag 1 juni
Tijd: vanaf 12.00 uur Verzamel plaats voor de jongens uit het oosten: om 11.00 uur bij MC Duiven
Plaats: Ochten (graag nog een adres)

Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de leden die willen/wouden komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen. Hopelijk klopt het een beetje, wie nog iets ondekt wat niet klopt graag meteen aangeven. Dit lijkt me een mooi clubje met verschillende soorten auto's.

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie
5. VW125
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms
11. Gieliovd
12. Fabia?
13. van der P
14. Jeroen Doli
15. OctaviaBas?
16. s-line?
17.Marsjel?

Bij de McDrek dus verzamelen om 12.00 uur.
Voor de iets later komers: Waalbanddijk de beste bestemming is en vanaf daar nog even zoeken.(zie ook de voorgaande berichten met plaatjes.)
Enneem die vrouwen mee, anders is die van mij zo alleen :grin:
 

Sportline

Senior Member
mooi zo, dit schiet al aardig op! Vanmiddag ga ik nog naar mijn garage en zal daar het verhaal ook eens uitleggen. Misschien heeft hij nog leuke goodies voor ons en misschien komt hij ook nog wel. Het is nu zeker dat ik niet met de zwarte Felicia kom want die gaat nu zeker naar de tuner en spuiter. Nu kom ik met de donkder groene Felicia uit 95 van men ma. Zaterdag gaat ze nog weg en savonds kan ik snel de auto op poetsen. Hopelijk kunnen er nog meer ? weg worden gehaald. ik zie jullie zondag! Succes allemaal!
 

purk

Senior Member
Hallo heren uit het oosten, die vanuit duiven vertrekken.

ik kom waarschijnlijk iets later naar Ochten I.V.M voorbereidingen voor het schuttersfeest in juni, en de maandelijkse oefendag voor de schuttersgroep.

Maar dat krijg ik pas te horen op zaterdagavond, of dit de 1 juni is of 8 Juni.

Dit is weer i.v.m Feest in de schutterstent zaterdag waardoor de tent niet bruikbaar is voor ons ( Bier en glas resten in de tent )

Dus mocht ik er niet zijn om uiterlijk 11.15, dan kom ik later rond 13.30 in Ochten aan.


Groeten Purk.
 

vw125

Forumguru
De kans bestaat dat ik niet aanwezig kan zijn, als er niet al te veel wind staat die dag zit ik op zee.
Mijn excuses hiervoor, maar verwittig liever op voorhand dan dat ik zeg dat ik ga komen en uiteindelijk niet aanwezig ben.

Grtz vw125
 

Desperado

Forumguru
McDonalds OCHTEN Adres: Cuneraweg 13 Postcode: 4051 CE Plaats: OCHTEN

Datum: zondag 1 juni
Tijd: vanaf 12.00 uur Verzamel plaats voor de jongens uit het oosten: om 11.00 uur bij MC Duiven
Plaats: Ochten (graag nog een adres)

Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de leden die willen/wouden komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen. Hopelijk klopt het een beetje, wie nog iets ondekt wat niet klopt graag meteen aangeven. Dit lijkt me een mooi clubje met verschillende soorten auto's.

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie
5. VW125?
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms
11. Gieliovd
12. Fabia?
13. van der P
14. Jeroen Doli
15. OctaviaBas?
16. s-line?
17.Marsjel?

Bij de McDrek dus verzamelen om 12.00 uur.
Voor de iets later komers: Waalbanddijk de beste bestemming is en vanaf daar nog even zoeken.(zie ook de voorgaande berichten met plaatjes.)
Enneem die vrouwen mee, anders is die van mij zo alleen :grin:

Ik hoop op veel wind.......ik zou die Octi wel eens van dichtbij willen zien :aangenaam:
 

Fabia

† In Memoriam
Ik hou nog ff een slag om de arm. Komende vrijdag moet ik naar het ziekenhuis om een soort rare puist/wrat op mijn rechter tepel te laten verwijderen. Het doet best wel zeer en ik weet niet of ik daarna nog kan auto rijden.

Ik pas helaas voor het komende weekend, voel me toch niet echt lekker. Ik was vanmiddag in het ziekenhuis om er naar te laten kijken. En ja hoor, ik ben weer een bijzonder geval ze hadden het nog nooit gezien :ahum: Dokter erbij geroepen. Dan maar een biopt nemen om te zien of het goed of kwaardaardig is. De biopt nemen ging wel aardig alleen daarna ging ik toch bijna onderuit. Zweten, misselijk, duizelig enz. Ben daar eigenlijk nog steeds van aan het bijkomen. Over anderhalve week krijg ik de uitslag. Mocht het kwaardaardig zijn dan moet er behoorlijk gesneden gaan worden, tepel plus een deel van je borst spieren gaan er dan uit. Dus duimen maar voor. Ik wens iedereen die gaat een hele fijne, plezierige dag en de volgende keer ben ik er echt bij.
 

Gieliovd

Forumguru
Ik ben toch bang dat ik zondag moet verzuimen, ik had dan ook gelukkig nog altijd een slag om de arm. Het vraagteken is zie ik met mysterieuze aanleiding verdwenen.

Toevallig moet ik deze zaterdag werken en ben ik zondag vrij. Toch vrees ik dat ik het niet ga halen.

Misschien zeg ik zondag nou, ik ga toch maar even heen, maar ga er niet van uit!

Fabia, sterkte man... echt beroerd dat te horen. Ik duim voor je.
 

van_der_P

Senior Member
Fabia ik hoop dat het mee valt, en niks kwaadaardigs is. Veel strekte in deze voor jou onzekere tijd.

Beterschap
 

EdK

Forumguru
Wel vanuit mijn luxe burostoel wens ik jullie een fijne meeting toe !!
In die tussentijd probeer ik nog wat vis uit de waddenzee te hengellen, als er nog over is !??
En voor beide wens ik droog weer op de zondag !!

mvg,

EdK
 

Desperado

Forumguru
Oorspronkelijk geplaatst door Felicia-Peter
McDonalds OCHTEN Adres: Cuneraweg 13 Postcode: 4051 CE Plaats: OCHTEN

Datum: zondag 1 juni
Tijd: vanaf 12.00 uur Verzamel plaats voor de jongens uit het oosten: om 11.00 uur bij MC Duiven
Plaats: Ochten (graag nog een adres)

Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de leden die willen/wouden komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen. Hopelijk klopt het een beetje, wie nog iets ondekt wat niet klopt graag meteen aangeven. Dit lijkt me een mooi clubje met verschillende soorten auto's.

1. Kensei
2. Felicia-Peter
3. van inkel
4. Wallie
5. VW125?
6. Purk
7. Sportline
8. Red Devil
9. Remco Schrijver?
10. Joergarms
11. van der P
12. Jeroen Doli
13. OctaviaBas?
14. s-line?
15.Marsjel?

Bij de McDrek dus verzamelen om 12.00 uur.
Voor de iets later komers: Waalbanddijk de beste bestemming is en vanaf daar nog even zoeken.(zie ook de voorgaande berichten met plaatjes.)
Enneem die vrouwen mee, anders is die van mij zo alleen :grin:


Sterkte Fabia, ik duim!
Gieliovd, succes en we hopen dat je toch nog even komt.
 

Gieliovd

Forumguru
Voor de mensen welke er nog aan denken om naar de meeting te komen, dat kan natuurlijk altijd!

Rond deze tijd zal de gehele groep zich wel bevinden op de Waalbanddijk te Ochten.

Voor de mensen die er al zijn, veel plezier!
 

cvegreen

Forumguru
Voor de mensen welke er nog aan denken om naar de meeting te komen, dat kan natuurlijk altijd!

Rond deze tijd zal de gehele groep zich wel bevinden op de Waalbanddijk te Ochten.

Voor de mensen die er al zijn, veel plezier!

Ha , is dat vandaag die meeting ?
Ik verheug mij ondertussen op de foto's , zal wel een gezellige boel worden , allemaal vriendelijke skodarijders .
 

Desperado

Forumguru
Meeting was leuk, mooie autos, aardige mensen.
Volgende keer zou ik graag nog meer mensen en autos willen zien.
 

Gieliovd

Forumguru
Helaas dit keer niet meegedaan. Maar 10 auto's zie ik op de foto! Nou ja, volgende keer hoop ik er wel weer bij te zijn. Wellicht doen we dan een meeting met een ritje erbij, op de Veluwe bijvoorbeeld?

Goed dat het wel leuk was.
 

van_der_P

Senior Member
Helaas dit keer niet meegedaan. Maar 10 auto's zie ik op de foto! Nou ja, volgende keer hoop ik er wel weer bij te zijn. Wellicht doen we dan een meeting met een ritje erbij, op de Veluwe bijvoorbeeld?

Goed dat het wel leuk was.

Het waren er in totaal 11, 10 X Skoda plus een Focus (de eend)
 

Red Devil

Actief lid
jah was weer leuk! het weer zat goed mee;)
en daarna nog even naar de mac geweest..
Op naar de volgende Meeting!!!
ojaah.. en nog een paar foto's
 

Bijlagen

  • DSCF0772 (Small).JPG
    DSCF0772 (Small).JPG
    55,7 KB · Weergaven: 30
  • DSCF0775 (Small).JPG
    DSCF0775 (Small).JPG
    45,7 KB · Weergaven: 34
  • DSCF0779 (Small).JPG
    DSCF0779 (Small).JPG
    71,1 KB · Weergaven: 37
  • DSCF0794 (Small).JPG
    DSCF0794 (Small).JPG
    63,5 KB · Weergaven: 36
  • DSCF0800 (Small).JPG
    DSCF0800 (Small).JPG
    64,3 KB · Weergaven: 33

purk

Senior Member
Ik sluit me helemaal aan bij de rest, was weer gezellig.

Maar de volgende keer mogen er meer mensen en auto komen.
 
Bovenaan Onderaan