skoda meeting

Tallguy

Forumguru
Ik heb Karstiman gevraagd een poll te maken voor deze meeting wie wel en niet willen/denken te komen.
 

Zoef

Actief lid
kzal er dus niet bijzijn omdat ik al een half jaar geen skoda meer rijd... Mijn huidige auto is nog niet "af" dus ik vind het weinig zin hebben om erbij te zijn.
wellicht volgende keer.
zoef
 

Reizende

Actief lid
Is mij te ver... Ik draai door de weeks erg veel kilometers, dus ik vind het in het weekeinde dan wel even prima.. Veel plezier voor degenen die wel gaan
 

Okki

Donateur
Kijk eens even bij de foto's. Rijdt vandaag en morgenochtend nog in een grijs/blauwe (ik ben kleurenblind) met dealerreclame op de zijkant en grote gele letters "VOLG DE SKODARIJDER"

Is dat champagne? Geen idee. Wel weet ik dat ik die champagne morgen opentrek als ik mijn nieuwe auto opgehaald heb!
 
KOM OP MENSEN
HET ZIET ER NAAR UIT DAT HET SKODA FORUM GEEN ZIN HEEFT IN EEN MEETING
1439.gif
BEETJE JAMMER
1439.gif

TEVENS WEL DE LAASTE KEER DAT IK HIER ZO IETS PROBEER

GELUKKIG TOCH NOG 4 PERSONNEN DIE MEE WILLEN
489.gif
 

Tallguy

Forumguru
Tsja, mijn ervaring is dat mensen wel zin hebben, maar dat het om een of andere reden niet iedereen goed uitkomt.
Voorts is mijn persoonlijke mening dat een meeting op een plaats (hoe goed verzorgt dan ook) waar kosten aan verbonden zijn, niet meer in het "informele" sfeertje past, wat het echter best kan zijn.

Ik vind het persoonlijk ook jammer. Een meeting zou juist leuk moeten zijn. Wij doen er al bar weinig en zelfs dan is het nog een probleem om mensen bereid te krijgen die willen komen.

Als ik kijk naar de mensen (daar ga ik weer
smile.gif
) van het Audiforum, die krijgen het wel altijd voor elkaar om >8 auto's per keer te krijgen. Wel houden zij het altijd op een publieke parkeerplaats in midden NL. Ik ben een aantal keer meegeweest met een vriend die 2 Audi's heeft en altijd waren er genoeg mensen.

Is Audi dan een grote liefhebberij dan Skoda? Ik weet het niet, maar jammer blijft het.

Toch mijn dank voor je inzet Skodaracer!
 

SkodaMan

Actief lid
Jammer Skodaracer. Een meeting is inderdaad erg moeilijk. Vorig jaar bij Pon in Leusden hadden we 14 deelnemers maar ik denk dat het er dit jaar wel eens minder zou kunnen zijn. We zien wel.
 

vw125

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Glenn</font><hr />

15 april dat moet lukken

normaal zal ik er ook zijn

[/ QUOTE ]


Kunnen we mss samen rijden als je intresse hebt, zal nog wel op originele wielen zijn want de nieuwe heb ik dan nog niet.

Grtz
 

Glenn

Actief lid
heen wel maar terug ? ik kan niet zo lang blijven - 14.00 -14.30- en mijn velgen zitten er als wel op
smile.gif
 
het worden er steeds meer gelukkig

we zitten nu op ongeveer 60 auto's

oke 5 van dit forum maar toch het word zeker gaaf
 

jemo

Lid
Wellicht een wat late reactie en ik lees ook niet de hele thread, maar wil toch ff reageren. Ik rij met plezier in een O2 en gebruik het forum voor discussies en/of vragen en vind het leuk om te zien hoe populair Skoda is. Maar daar blijft het dan wel bij. Ik ga niet de moeite nemen om mensen te ontmoeten die ook in een Skoda rijden. Kom er op de weg al genoeg tegen
winkie.gif
.
Maar veel plezier voor degene die wel gaan.
 
Ook van mij een vrij late reactie, maar ik heb het in de agenda staan en zal er alles aan doen om bij de meeting van de partij te zijn... Capelle aan den IJssel -&gt; Oudenbosch is goed te doen, zeker op zondag!
winkie.gif
 
Heb net even bij onze 'collega's' van 't Fiat Bravo / Brava / Marea team op het forum gekeken voor deze meeting, beloofd heel wat te worden! 't is meer een meeting voor Tuners dan voor die edition 100 van mij, maar ik ga er in ieder geval even kijken!!! Hoeveel mensen van dit forum gaan er nu in totaal heen?

Greetz
Sebas
 

maarten2xrs

Senior Member
Meeting Oudenbosch

Ik Kom Zondag Ook Met Mijn Octavia Wrc Even Buurten.
Word Ook Lekker Weer Zeggen Ze.
Groetjes Maarten.
 

Tallguy

Forumguru
Ik weet niet of mensen er wel of geen bezwaar tegen hebben, maar is het niet een idee om de kentekens even onleesbaar te maken?
Just a tought.
 
Bovenaan Onderaan