skoda meeting

VEEJAY

Forumguru
Ik vind dat het weer zoals het nu is niet geschikt is voor een meeting. Vandaar dat ik het initiatief deze keer niet neem.
 

Wallie

Lid
Hopen op wat kouder en helderder weer in februari... kunnen we misschien nog sneeuwballen gooien
cool.gif
 
hey leden van het skodaforum
aller eerst mijn spijt dat ik zo ontzetten lang gewacht heeft met alles
dit alles komt ook door een paar reden een auto die bijna total loss was verklaart
ik zelf een paar opereraties heb gehad in januari
ik in begin februarie uit het ziekenhuis ben gekomen en gelijk daar na op vakantie naar Thailand ben gegaan en ik daar nu van terug bent... sorry daar voor

maar nu ga ik mijn echt bezig houden voor een meeting.

ik kreeg vanochtend een mail, dat er in MAART een nederlands meeting is brabant vlakbij roosendaal (dicht bij belgie)
er komen verschillende clubs met auto's (ja he he wat anders...) dit is op een gras veld die voor deze gelegenheid gehuurt is.
er zit helaas wel een entree prijs aan vast die ligt op 5 euro
en zijn ook wc aanweizig tentjes met drank
473.gif
en warme hapjes.

als er genoeg animo voor is wil ik proberen dat ook wij mogen komen van het skodaforum meer inforamatie krijg ik nog over deze meeting dus laat het maar weten

722.gif
en nogmaals mijn excuss voor het lange wachten...
722.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Ik heb wel oren daarnaar maar het hangt af van wanneer in maart. Zit het weekend van 10 maart in belgie, ga naar de tentoonstelling over Franquin. (Guust, Marsupilami, Robbedoes en Kwabbertnoot, Zwartkijker enz)
 
Beste Mensen,

Omdat de eerste meetingplek toch niet zon geschikte plaats bleek ivm de gemeente (niet goedgekeurd) hebben we de hele boel omgegooid, maar dat zal allemaal ter verbetering zijn!

De meetingplaats is nu in het sportpark albano in Oudenbosch. Omdat we het terrein moeten afhuren zal de entree per auto zijn (dus ook als er bv 3 of 4 mensen inzittende zijn) € 5,- voor dit bedrag kan men gratis heel de dag van het toilet gebruik maken en er zal gratis koffie en thee geschonken worden. Tevens zullen er volop broodjes met kroket, frikandel, kaas, ham en frietjes en verschillende drankjes tegen betaling te verkrijgen zijn. Bij de kantine is een groot gras/tennisveld beschikbaar waar ook eventueel een potje voetbal gespeeld kan worden ter tijdverdrijf. Daarom willen we de dag al beginnen vanaf 10 uur in de ochtend tot ongeveer een uur of 5/6

We hopen dat iedereen nog zin heeft om te komen (het wordt iig wel heel leuk en uitgebreid/het terrein is inmiddels al besproken) Er is ongeveer plaats voor 80-100 autos.

de datum is 15APRIL

Bansingel 75, 4731VP Oudenbosch

Voor Vragen !!!!!! alltunedcarsmeeting@live.nl meeting is Zondag 15 april

ot.gif
zie voor info http://www.fiatbravoclub.nl/forum/index.php?showtopic=9486





Het is niet moeilijk te vinden want er staat veel aangegeven naar sportpark albano
 

Okki

Donateur
Ik moet het nog even met het thuisfront bespreken, maar als het kan kom ik graag. Hoop dat de rest van de Dordtenaren ook komt!
 

Fabia

† In Memoriam
Moet het ook nog ff bespreken maar vanuit Capelle aan den IJssel is het ook goed te doen.
 

Runn

Nieuw lid
Naar het zich nu laat aanzien: werkweekend, dus weinig kans dat ik er bij kan zijn
frown.gif

Vanuit Dordt dus -1, Sorry Okki!
 

Okki

Donateur
He, snotverdrol jongens....moet ik zeeer w.s. toch ook verstek laten gaan. Mijn moeder wordt n.l. 75 jaar en verwacht de hele famielje op zondag 15 april.........Tsja, daar kan ik natuurlijk niet op afmelden om met m'n autootje op een grasveld te gaan staan.

Voor alle overige Dordtenaren en Drechtstedelingen....we spreken nog wel eens iets kleins af met alleen Skoda's ergens hier in de buurt. Ik hou jullie op de hoogte.

Sorry voor de moeite voor de 15e, maar het is helaas niet anders..
icon_smile_dead.gif
 

DeVisdude

Senior Member
Wel.. bij deze meld ik me aan om de dordtenaren aan te vullen
smile.gif

Zijn bestickerde (reclame) skoda's ook welkom?
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: DeVisdude</font><hr />

Wel.. bij deze meld ik me aan om de dordtenaren aan te vullen
smile.gif

Zijn bestickerde (reclame) skoda's ook welkom?

[/ QUOTE ]

uiteraard zijn deze auto's welkom weten de andere gelijk waar we staan
 

DeVisdude

Senior Member
Wel er staat reclame van mijn werk op. Het is gelukkig geen schreeuwerige reclame. Op de voor deuren WSBdata en de achter deuren Microsoft gold certified.
winkie.gif
 

SkodaMan

Actief lid
Helaas, nog druk aan het verbouwen. Volgende keer beter. Bedankt voor de uitnodiging en veel plezier gewenst.
 
Bovenaan Onderaan