MarcoO2
Forumguru
Ik kan wel niet komen , maar amuseer me nu al te pletter met wat er hier allemaal geschreven word.
Ja, ik heb zelden een topic gezien waarbij we zoveel off-topic gaan... maar ja, dit topic leent zich er ook uitstekend voor :grin:
Ik kan wel niet komen , maar amuseer me nu al te pletter met wat er hier allemaal geschreven word.
Als de mannen vervelend worden, neem ik hun auto's wel in beslag, ok? Dat zal ze leren! :crazy:
Ja, ik heb zelden een topic gezien waarbij we zoveel off-topic gaan... maar ja, dit topic leent zich er ook uitstekend voor :grin:

Ja, we gaan Skoda's bekijken en er over L*llen.
En je weet als ze je plagen, geven ze ook om je.
Want als jij HELP roept zijn er zomaar een stuk of wat Skoda's onderweg naar de Hofstad.:xyxthumbs:

@nemo, sorry dat ik geen vrouwspersoon meeneem, die was er de vorige keer nog wel bij maar die besloot bij mij weg te gaan dus.
Enne moet die xenon er nog in voor de meeting??????
ik verwacht eigenlijk van wel

Ik lees het alweer, weer iemand die ze werk mee naar huis neemt !!!
Ook geen thuiskomen zoals meerdere mensen op deze aardkloot ??
:1761:

Nog erger, het Skodaforum naar het vakantie strand :680:Ha ha... erger nog, die zijn werk meeneemt naar de meeting...![]()
Nog erger, het Skodaforum naar het vakantie strand :680:

gaan. Je kan wel merken dat de mods het druk hebben anders hadden we zeker weer een waarschuwing gehad.Dan zal ik weer even on topic gaan: helaas kan ik niet komen, ik vindt Vorden toch echt te ver weg. Wanneer het in de buurt van mijn woonplaats zou zijn, zou ik zeker zijn gekomen!Heerlijk toch, al datgaan. (...)
@ NEMO, we kunnen de xenon ook ter plekke inbouwen op de meeting. Duurt ongeveer 20 a 30 minuutjes.
Dan ben jij in ieder geval het "lichtpunt" van de dag:grin:.
Als jullie dat tp kunnen inbouwen lijkt me dat echt super! Geen idee hoe je het voor elkaar wilt krijgen maar ik vind het een stoer plan.
gewoon motorkap open oude lampen eruit, nieuwe xenon er in!!!!!!
en geloof me Joergarms is erg handig met die dingen.:grin: