Skoda meeting voorjaar 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

nemo

Senior Member
Ja daar was ik al achter. jagen jullie ze weg? terwijl jullie niet eens zo erg zijn!

Maarten

Forumguru
Ja daar was ik al achter. jagen jullie ze weg? terwijl jullie niet eens zo erg zijn!

Bedankt voor het compliment:baby012:...misschien vinden vrouwen fora gewoon niet leuk.
Ik heb geen idee wat de reden is dat ze 'schaars' zijn hier. Het zou leuk zijn als er wat meer vrouwen bij waren. Kan heel gezellig zijn.

nemo

Senior Member
Tijdens de 200km die ik vandaag reed ben ik zeker 10 fabia's tegengekomen, en in bijna alle wagens zaten vrouwen. dus ze zijn er wel!!

nemo

Senior Member
Ja, ik ook, en het zag er genant uit, en ik heb een eer hoog te houden he tussen allemaal heren!!

nemo

Senior Member
Skoda meeting creche? :grin:
Ik heb wel een knuffelbeest in mijn auto liggen, mogen jullie raden welke. Hij ligt op de hoedenplank.

Hetzer

Forumguru
Goededag zeg na 3 pagina's :ot: nu weer beetje on-topic,

@Falcon , ben je al uit de route die we gaan rijden van het meeting-point naar JD, ik weet niet wat de afstand is in km, maar je moet wel rekening houden dat hier veel tijd in gaat zitten, vooral als je bij elkaar weer blijven rijden,net als de afgelopne keer, wat natuurlijk wel het leukste is.

Bijlagen

• stoplichtxs6.jpg
    stoplichtxs6.jpg
    97 KB · Weergaven: 19

nemo

Senior Member
Ok ik zal een poging ontopic doen. Gaan we ook op kleur rijden of per model? anders is het nog een zooitje!

Falcon

Donateur
Nemo: Opzich wel een leuk idee, ga ik zeker wat mee doen!

Hetzer: Ivm de afstand heb ik Plaza gevraagd om een route uit te stippelen. We gaan hier een aantal stop momenten in plaatsen en vooraan zal er niet harder dan 10 km/u onder maximum snelheid, zodat de achterste in de rij niet als gekken hoeven bij te rijden. Er is nog genoeg tijd tot 18 april om te kijken hoe we de route gaan aanpakken en als drukke ondernemer zal Plaza die tijd ook wel even nemen. :)

Ondertussen heb ik wat foto's van de Plaza lokatie in Vorden: http://www.plazavorden.nl/foto.htm

Geen foto's van de parkeerplaats, maar volgens Plaza was daar plek zat :)

nemo

Senior Member
Ohja nog iets. Als we straks op de meeting zijn weet iedereen wie ik ben, want ja er zou maar 1 vrouw komen. dus voor jullie is het makkelijk. Maar hoe herken ik jullie? hoe weet ik wie hetzer is, wie falcon is, wie kalefietsbel is etc. ik ken alleen fabia en zero..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan