Skoda meeting - VAG-COM demo

nomad

Senior Member
Met de meeting in het vooruitzicht moet ik nog een klein programmaatje in elkaar draaien m.b.t. VAG-COM.

Ik zou van jullie graag willen weten wat jullie graag gezien zouden willen hebben mbt VAG-COM aanpassingen. De onderwerpen die het meeste voorbij komen zullen dan als voorbeeld dienen.

Ik zou graag iedereen willen vragen in deze thread alleen inhoudelijk te reageren mbt dit onderwerp. Alle andere vragen en opmerkingen kun je in het algemene topic kwijt.

Dus geef even door voor welk type auto je welke aanpassing wil zien.
Het spreekt uiteraard voor zich dat het onmogelijk is om elke auto aan te passen. Ik laat daarom de organisatoren straks een keuze maken wie de gelukkigen zijn die de aanpassingen doorgevoerd krijgen. :D
 

Rolle

Senior Member
O2 1.9 TDI met DPF. verschil gemiddeld verbruik BC - effectief verbruik corrigeren aub :D
 

Bothje

Heel gewoon lid
Goed idee om dit te plannen.
Bij mijn RoomsteR zou ik graag het aantal knipperingen van het comfort-knipperen wat hoger ingesteld zien (staat nu op 3), dit is net te weinig, 4 zou beter bij mijn rijstijl passen.
Het is ook makkelijker voor mij om foto's te maken van de demo aan de eigen auto :blush:
 

Rolle

Senior Member
Goed idee om dit te plannen.
Bij mijn RoomsteR zou ik graag het aantal knipperingen van het comfort-knipperen wat hoger ingesteld zien (staat nu op 3), dit is net te weinig, 4 zou beter bij mijn rijstijl passen.

Dat is een goed idee, dat mag bij mij best ook aangepast worden.
 

Aiii

Lid
O2 1.6 FSI. Ik wil graag de piep voor het niet dragen van de gordel gedisabled krijgen en op de boordcomputer het verbruik in kilometers krijgen in plaats van liters per 100km. En ook ik zou graag vier keer knipperen in plaats van drie keer. :D
 

Neptukker

Forumguru
new O2 kopen dan maar?

O2 1.6 FSI. ....en op de boordcomputer het verbruik in kilometers krijgen in plaats van liters per 100km.....
Bij mijn gloepesnieuwe O2 kan ik de MaxiDOT instellen op de verbruikseenheid die ik wens en kies dus ook voor km/liter.
Ik zou ook mpg in kunnen stellen maar daar zie ik het nut niet van in. :winkie:
 

Aiii

Lid
haha, neuh. Ik mis het eerlijk gezegd niet. De boordcomputer heb ik toch wel, de temperatuur en tijd altijd in beeld (via de radio) en de kilometerstand ook. Als ik achteruit rij staat mijn autootje fijn afgebeeld op dezelfde radio (voor PDC) en als er een deur of achterklep openstaat blinkt er ook een rood lampje.

Kan er echt niet wakker van liggen :D
 

nomad

Senior Member
Even een streep door de rekening halen (helaas). Het comfortknipperen blijkt niet aan te passen van 3 naar 4 of meer keer. Het zit hardwarematig ingebakken en is niet te wijzigen...
 

Ronnie

Forumguru
omzetten van liter op 100 naar 1 op km.,Nomad, Waar vind ik dat in VAG-COM?

Ik heb al eens gezocht, maar kon het niet vinden.
 

Falcon

Donateur
Nomad, kan je bij mij het "geen gordel" belletje uitzetten? :) .. errug irritant als je alleen maar even naar de achterkant van je woning moet rijden.
 

Octavia_II

Actief lid
Even een streep door de rekening halen (helaas). Het comfortknipperen blijkt niet aan te passen van 3 naar 4 of meer keer. Het zit hardwarematig ingebakken en is niet te wijzigen...

Hoi Nomad,

volgens mij moet dit wel kunnen voor een Fabia (1 en 2).

Via funktie 10, van ECU 09 kun je het aantal keren knipperen programmeren.

Of kanaal 6 ook werkt bij een O2 .........?

Tot morgen.

Charlie
 
Bovenaan Onderaan