haha mooi vak he joergarms dat chauffeur zijn, bevalt het nog een beetje?
Aankomende zaterdag ga ik nog langs mijn dealer en dan zal ik meteen vertellen over de meeting. Misschein hebben ze er wel zin in om die kant op te rijden, hoe meer hoe beter toch! Kheb zelf een klein adviesje gemaakt met alle info er op, deze zal ik ook bij de dealer afgeven.
Skoda meeting Spijkenisse 2008
De ene Skoda meeting is nog niet afgelopen of we zijn al weer druk bezig op het Skodaforum.nl om voor de 3de keer een meeting te organiseren. Dit keer zullen alle Skoda's in Rendez-Vous in de duinen bij Oostvoorne samen komen om dan gezamenlijk via een toeristische route (15 km) naar Spijkenisse te rijden waar we bij VePreda Autostudio de nieuwe Octavia Facelift kunnen bewonderen. Daar zullen de hapjes en drankjes voor ons klaar staan met als verrassing een aantal leuke goodies.
De dag zal er als volgt uitzien:
12.00 en 13.00 uur verzamelen bij Rendez-Vous (strandweg 4 nabij het auto-strand) in Oostvoorne.
13.30 uur Start "pittoreske" route over het eiland Voorne en Putten richting VePreda Autostudio in Spijkenisse.
14.15 uur aankomst VePreda Autostudio, rondkijken, vragen stellen, gezellig samenzijn.
15.00 uur afscheid en terugreis.
Ik heb hieronder weer een lijstje gemaakt met de deelnemers die willen komen. Bij de namen waar een ? achter staat zijn nog niet zeker of ze komen.
1. Hetzer (Roomster)
2. CGO (Leon SportStyle)
3. Stefan1 (F-1)
4. Fabia (F-2)
5. Falcon (O-2)
6. plaza ( O-2 vRS)
7. Bothje (Roomster)
8. JeeWee ( O-2)
9. Red devil (F-1)
10. Maarten2xrs (O-1 vRS)
11. Mike4066 (O-2 Scout)
12. Skoda4x4 (O-2 4x4)