Skoda Look uit Baarn

higgy

Forumguru
Re: ervaringen verkooppunten

Waarom heb je dit draadje nou niet de naam 'Skoda Look uit Baarn' meegegeven? Zoals we allemaal de naam van de dealer als onderwerp hebben genomen. Nou heeft je draadje dezelfde naam als de hele rubriek...wat vrij zinloos is.
(moderator: is dit door jullie aan te passen?)

Reizende

Actief lid

Wat hebben we hier toch allemaal een kort lontje! Als iemand (voornamelijk nieuwe leden) iets plaatst wat niet volledig volgens de regels gaat, wordt meteen je kop eraf gebeten! Heeft dit persoon niet veel meer aan een antwoord, en als je het niet weet misschien een uitleg hoe het forum precies in elkaar steekt (op een vriendelijke manier?).
Ik heb in ieder geval geen ervaringen met Skoda Look uit Baarn.

Blacky

Forumguru

Sorry hoor!! Ik had het pas in de gaten toen het al verzonden was. Ik doe dit nog niet zolang hoor.

Exciter

Administrator

Heb het aangepast he he. Beide kampen kan ik begrijpen.

Voor de nieuwkomers - logisch nadenken is soms al genoeg...

/forum/images/graemlins/grin.gif

Octaaf

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Blacky</font><hr />

Heeft iemand ervaringen met Skoda Look uit Baarn?

[/ QUOTE ]

Ja, heb mijn O1 Combi daar gekocht. mijn volgende auto komt daar NIET vandaan.
het woord "service" hebben ze nog niet uitgevonden vind ik.
jammer, het is zo simpel om service te geven....het is zo moeilijk om weer van een slechte naam af te komen.

voorbeelden?
al heb je nog garantie, dan kan je een vervangende auto huren....
iets voor de 2de/3de keer stuk? geen probleem "het is toch garantie. we vervangen het gewoon hoor."
ik heb nog garantie, maar als die voorbij is ga ik snel naar een ander. not my cup of tea....
wil graag betalen voor service, maar dan moet die wel aanwezig zijn.

ceetmppm

Nieuw lid
Ik heb bij orientering aankoop SKODA al geconstateerd dat SKODA LOOK BAARN geen service verleent, zelfs niet netjes reageerd.
Erger nog is KREIJNE HOOGLAND DEZE DEALER neemt niet eens de (commerciele) moeite om vlgs afspraak terug te bellen over inruil huidige auto. Ik zou nu al 6 maanden wachten op antwoord. Dus niet.
Geef mij maar SKODACENTER UTRECHT, alleen maar service en perfecte kennis. Ik kom uit Soest en rijdt nu OCTAVIA HB
2, /forum/images/graemlins/473.gif0 FSI automaat met zeer veel plezier.Waarnodig referenties aan te vragen bij mij.

AGTon

Forumguru
Ik heb mijn 2e handsje hier gekocht. Testritje was geen probleem. Toen we gingen zitten voor de prijs merkte ik dat de verkoper ( jonge jongen) al zijn technieken direct uit het boekje haalde. Had een mooie reeele prijs voorgesteld echter ging hij daar niet mee akkoord onder het mom van ....... ( juist zijn theorie boekjes). Uiteindelijk zijn we toch ergens gekomen. Tijdens het afhalen van de auto was hij heel slecht schoongemaakt, kreeg ten compensatie een model van de fabia wat de dealer dan weer pluspunten geeft.

Nog geen 2 maanden de auto in mijn bezit moest ik terug voor verschillende dingetjes. Willen ze dat ik ga betalen voor ander vervoer. Dat vondt ik een beetje te gek, uiteindelijk het vervoer wel gratis gekregen. Ik baal er een beetje van dat ik zelf altijd alles voor moet stellen of anders erg boos moet kijken om het voor elkaar te krijgen, dit is niet leuk voor de klantenbinding. Zoals het er nu uit ziet ben ik na mijn garantieperiode vertrokken bij deze dealer. Hopelijk doet hij hier nog wat aan.

Fabia

† In Memoriam
Wat ik mij zit af te vragen is of dealers deze reviews ook lezen. Lijkt mij zeer nuttig voor ze en ze kunnen er veel van leren.

AGTon

Forumguru
Laatst voor een grote beurt naar de dealer gegaan.

Alles ging tiptop. Ik ben perfect geholpen en moet zeggen dat het een stuk beter ging dan de vorige keer dat ik hier langs kwam.

Als deze service zo blijft (plus prijs) dan blijf ik hier klant.

Pedor

Nieuw lid
Mijn skoda uit 2000 heb ik in september 2004 gekocht bij deze dealer. Ik heb met de verkoper een goede deal kunnen sluiten, maar toen het op garantiekwestie aankwam, ging het helaas niet altijd van een leien dakje. Wel waren zij zo attent mij te bellen en te melden dat ze zich vergist hadden m.b.t. de staat van de banden (voor). Deze hebben ze uiteraard kosteloos vervangen toen mijn er toch stond voor enkele garantiepuntjes. Ook hadden ze per abuis een demontabele trekhaak gemonteerd i.p.v. de bestelde vaste. Hier hebben ze niet moeilijk overgedaan. Omdat hierdoor mijn eigen oude Twinny load niet paste, heb ik tegen inlevering van deze fietsendrager een nieuwe Thule gekregen. Dat noem ik dan toch weer wel service!
Wat later in de garantieperiode werden de doormij aangemerkt euvels vaak afgedaan als: "we hebben ook even met die andere skoda daar gereden en die reageert hezelfde". Ook hebben ze mij een keer verteld uitgebreid te hebben gereden met de auto, terwijl de kilometerstand nog geen kilometer was verschoven t.o.v. het moment dat ik 'm bracht.
Kortom. De een loopt er mee weg, de ander komt er nooit weer. In mijn geval kom ik er niet meer, omdat ik een skoda dealer dichterbij huis heb gevonden. Ik kan dan met een leenfiets terug naar huis.

ad5000

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

Wat ik mij zit af te vragen is of dealers deze reviews ook lezen. Lijkt mij zeer nuttig voor ze en ze kunnen er veel van leren.

[/ QUOTE ]

ot.gif
Ehhh niet allemaal.
Mijn verkoper (althans dat zij hij) had nog nooit van het Skodaforum gehoord....

Over autolook gesproken... ik ben er geen fan van... een paar keer geweest in de aanloop van een nieuwe auto, is echter nooit wat geworden. Bedrijf valt onder autorooij in Soest en die hebben een (vies woord, dus sencuur) van een directeur. Zeer onprettig persoon die zijn personeel publiekkelijk afkaffert (ik stond erbij en keek ernaar)
1439.gif

Mijn O2 komt straks van Kreijne Midland in Hoogland (die van de leenfiets)
471.gif

Okki

Forumguru
Een van de personeelsleden van mijn dealer zegt in ieder geval regelmatig het Forum te raadplegen, anoniem uiteraard!

Ik heb mijn O2 gisteren opgehaald bij Autolook, en tot zover ben ik prima tevreden over het proces. Bestellen liep prima, er werd meegedacht over de juiste telefoonoplossing, ik ben steeds gebeld als er nieuws was, en de aflevering was ook goed verzorgd.

Hoe de verdere service verloopt bij beurten e.d. ga ik nog merken, maar tot nu toe ben ik zeer tevreden.

Bovenaan Onderaan