Mijn skoda uit 2000 heb ik in september 2004 gekocht bij deze dealer. Ik heb met de verkoper een goede deal kunnen sluiten, maar toen het op garantiekwestie aankwam, ging het helaas niet altijd van een leien dakje. Wel waren zij zo attent mij te bellen en te melden dat ze zich vergist hadden m.b.t. de staat van de banden (voor). Deze hebben ze uiteraard kosteloos vervangen toen mijn er toch stond voor enkele garantiepuntjes. Ook hadden ze per abuis een demontabele trekhaak gemonteerd i.p.v. de bestelde vaste. Hier hebben ze niet moeilijk overgedaan. Omdat hierdoor mijn eigen oude Twinny load niet paste, heb ik tegen inlevering van deze fietsendrager een nieuwe Thule gekregen. Dat noem ik dan toch weer wel service!
Wat later in de garantieperiode werden de doormij aangemerkt euvels vaak afgedaan als: "we hebben ook even met die andere skoda daar gereden en die reageert hezelfde". Ook hebben ze mij een keer verteld uitgebreid te hebben gereden met de auto, terwijl de kilometerstand nog geen kilometer was verschoven t.o.v. het moment dat ik 'm bracht.
Kortom. De een loopt er mee weg, de ander komt er nooit weer. In mijn geval kom ik er niet meer, omdat ik een skoda dealer dichterbij huis heb gevonden. Ik kan dan met een leenfiets terug naar huis.