Skoda Kodiaq @ Tour De France 2019

hemi24

Forumguru
@LKS : Dat is toch een Cappuccino Beige Metallic?

EQFNkQQAAAAA
 

Tinus78

Forumguru
Ja en ik vind het een mooie chique kleur.
Hoewel ik voor mijn sportline het liefst een business gray had willen hebben. Helaas...dus een brilliant silver metallic geworden.
Dat ter zijde.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ja en ik vind het een mooie chique kleur.
Dat is het zeker, weet ik uit ervaring: ruim 4 jaar in een O2c en ruim 7 jaar in een F2c in deze kleur gereden. Ideaal ook voor luie wassers: hij kan ongestoord erg vuil worden zonder dat het opvalt (zolang je er niet aankomt althans).

Maar na dik 11 jaar was ik dat beige evengoed toch wel zat... :jaja:
 

Rayzman

Actief lid
En volgens voertuig.net zijn er maar 45 (capucino beige) gele in Nederland, dus nog exclusief ook.
 
Niet de sunweb kodiaq langs zien komen ? Met deze hebben we laatst een proefrit gemaakt bij Autohaas in Apeldoorn :-)
 

Bijlagen

  • 20190413_114046_HDR.jpg
    20190413_114046_HDR.jpg
    1,9 MB · Weergaven: 67
Klopt is "oude" kleur...
eind januari heb ik dit kleur nog in België kunnen bestellen.
in de showroom stond toen een superb in cappuccino beige en naar ik mij meen te herinneren was die toch iets bleker uitvallen dan op de foto hier. Die superb stond aan het raam en er was dus meer natuurlijk lichtinval. Deze foto hier is achteraan nogal donker.

oh ja, ben idd een luie wasser :bloos: Misschien zal een nieuwe beer op de oprit mij wel aanzetten om hem vaker te wassen.

Ter info : volgens de myskoda is hij geproduceerd op 29/06 :yeehaa: en wacht ik vol ongeduld op bericht van de garage voor afspraak levering
 
Bovenaan Onderaan