Skoda Kodiaq @ Tour De France 2019

Daydreamke

Actief lid
Gisteren gaan kijken naar de passage van de Ronde van Frankrijk in de streek van Ninove. Onderstaande foto's zijn foto's die ik heb genomen.
 

s-line

Forumguru
Dit is maar ff een tijdelijke wrap hoor, gaat er weer af na de tour!
Ze laten gewoon de logo’s erop zitten onder de folie
 

Tinus78

Forumguru
Als er zoveel kodiaqs meerijden, dan snap ik die levertijden wel.....jeetje wat worden er veel ingezet hiervoor. Maar goed....we zullen maar eraan vasthouden dat dit goed voor de occasionmarkt is
 

Daydreamke

Actief lid
De caravan passeert tegen zeker 50km/h dus denk niet dat er daar iemand op let hoor...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

s-line

Forumguru
De rode en de witte die ik zie heeft het ook gewoon erover heen geplakt hoor, gaat er na de tour toch weer af! Waar men zich eigenlijk druk om maakt...:D
 

Cordoba

Forumguru
Als ie bij de tour niet in elkaar gereden wordt de wrap er af en inee s heeft een klant in BE of NL een meevaller qua levertijd:deuk:

Ik denk eerder dat er bijvoorbeeld een paar klanten die een rode Kodiaq hebben besteld, die vóór de tour zou worden geleverd, ineens 1-1,5 maand langer moeten wachten...
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik denk eerder dat er bijvoorbeeld een paar klanten die een rode Kodiaq hebben besteld, die vóór de tour zou worden geleverd, ineens 1-1,5 maand langer moeten wachten...
Ik geloof toch echt niet dat die auto's zonder overduidelijke gebruikssporen uit de strijd komen, om van de kilometerstand nog te zwijgen. Geen klant ter wereld zal zo'n exemplaar als "nieuw" accepteren.
Maar pas op: er kunnen medio augustus natuurlijk wel opeens verdacht veel "dealer-demo's" op de markt verschijnen... :pardon:
 
Bovenaan Onderaan