Re: Skoda is \'te goed\'
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Daniel</font><hr />
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Okki</font><hr />
De 2 Renault Laguna's (II) hadden beide problemen met turbo en versnellingsbak, terwijl de rijders eerder ieder 2 Laguna's I hebben gehad zonder problemen
[/ QUOTE ]
Maar dat is een bekent probleem bij de Laguna II,ik vind het erg jammer dat er zoveel problemen mee zijn (zowel turbo's als electronisch) ik vind het erg mooi auto's en had er graag een gekocht en in gezien willen worden.
Maar niet met ZO véél mankementen.
[/ QUOTE ]
Begrijp dat er mensen zijn die problemen hebben (gehad) met de Laguna II, maar die van mij ging nooit stuk.
Ik heb met volle tevredenheid 180.000 km gereden met een Laguna Grand Tour 100PK dCi Expression die overigens ook nog een veel te bieden had voor die 27.000 euro.
Bovendien vind ik het (en vele met mij) gewoon een erg mooie auto met veel comfort en vooral ruimte.
Een 40.000km voordat ik hem moest inleveren heb ik 'm, nadat ik met een maat naar de autosalon van Parijs ben gereden, met dieseldamp in de 70 liter tank bij Hazeldonk vol met Shell V-Power benzine gegooid en na het eten vrolijk doorgekacheld....
Aftappen, nieuwe filters erin en zonder problemen of raar lopen door naar de 180k.
Let wel het ging hier dus om de 100pk versie, de 120 versies met de variabele turbo gaan met bosjes stuk.
Overigens, mijn Ford verbruikt geen druppel olie, hij pluimt alleen een beetje bij het gasgeven (dus eigenlijk altijd)
Twee keer de EGR-klep en 1 keer de computer vervangen binnen de 70.000 km helpt geen zier. Nu 82k en nog vier weken en dan hop naar de nieuwe job, de O2 staat dan al bijna klaar