Skoda Fabia III - Het grote Monte Carlo Edition 2016 topic

Afgelopen weekend was hij binnen bij de dealer, dus snel even een kijkje genomen. Komende twee weken nog even geduld en dan hopelijk half januari afleveren...
 

Bijlagen

  • IMG_20161224_135735726.jpg
    IMG_20161224_135735726.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 118
  • IMG_20161224_135806244 (Custom).jpg
    IMG_20161224_135806244 (Custom).jpg
    1,3 MB · Weergaven: 134
  • IMG_20161224_135821723 (Custom).jpg
    IMG_20161224_135821723 (Custom).jpg
    1,4 MB · Weergaven: 135
  • IMG_20161224_135759971 (Custom) (Custom).jpg
    IMG_20161224_135759971 (Custom) (Custom).jpg
    1,8 MB · Weergaven: 138
  • IMG_20161224_135813465 (Custom) (Custom).jpg
    IMG_20161224_135813465 (Custom) (Custom).jpg
    1,8 MB · Weergaven: 114

Dennis78

Forumguru
@LovelessNL en @Skoda Ramon 83 : tof om ze ook eens in die kleuren te zien. Heb zelf bewust niet voor zwart gekozen omdat mijn vorige MC ook al zwart was. (Vrouwlief vond dat ze dan teveel op elkaar leken :D ) dus toen voor mij de keuze tussen blauw of rood. Vanwege de accenten ( zowel rood binnen en de zwarte buiten) voor rood gegaan, vind ik het gaafst smoelen.

In het zilver grijs doet tie het ook lekker hoor.
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Zwart is toch ook mooi, ik vond het voor de Combi dan iets té donker worden (in combinatie met de zwarte velgen), maar als hij zo staat te shinen is het erg netjes.


LovelessNL , Dennis Bedankt.

Voor mij was het toen ook even afwachten of het zwart mooi stond.
Omdat met alle ander kleuren het Monte Carlo pakket meer opvalt en op een zwarte niet.
Wel is op de kleur zwart dan met de achterlichten een mooier gezicht.
Was er zelf niet zo kapot van die zwarte rand om het achterlicht heen en dat valt dan weg bij de Fabia in kleur zwart.

Zal eerlijk bekennen dat mij voorkeur naar zilver ging.
Maar omdat die citigo wat we voor mijn vrouw hebben gekocht ( met voorraad korting ) en deze was zwart heb ik dan toch besloten om de Fabia ook zwart te pakken.
Vindt dat meer hebben beide wagens in de zelfde kleur
 

Dennis78

Forumguru
@Skoda Ramon 83 : zwart smoelt hem goed. Je moet zo denken dat auto's vaker hun skirts indezelfde kleur als de auto hebben. Bij de MC geeft het heel subtiel een lekker sporty uiterlijk. Mijn vorige was ook een MC helemaal in het zwart. Een heleboel mensen reageerde heel positief, vonden hem en lekker sportief uitzien en vroegen zich af wat er nou precies anders aan was. Het spoiler en skirtpakket, grill en koplampunits in het zwart en de subtiele af fabriek verlaging vielen niet direct op. Mijn huidige MC is daarintegen veel uitgesprokener. Rood met eruit knallende zwartaccenten. Wil de letters achterop nog zwart maken.
 
Ah ja, die rand had ik nog niet zo bekeken, kan me goed voorstellen dat dat als 'niet mooi' wordt ervaren. Ik vind het niet onoverkomelijk, maar had 'm ook niet gemist als hij er niet zat ;)

Ik laat overigens de merk- en typeaanduiding door de dealer van de kofferbak verwijderen, net nog tandje sportiever.
 

Skoda Ramon 83

Forumguru
Type aanduiding heb ik bij de citigo zelf eraf gehaald en bij de fabia bij de dealer laten doen.
Geeft de wagen sportiever en een cleanere look

Wil bij die van mij eigenlijk nog een dubbele uitlaat laten maken.
Achterpot weg en dan uitsparinge maken links en rechts en dan daar een mooi sier stuk plaatsen en wel beide functioneren.
Want snap niet dat ze bij de MC geen zichtbare uitlaat hebben gemaakt.
 

jesterke

Nieuw lid
Is er iemand die mij iets kan vertellen over het verbruik van de auto nadat deze 'ingereden' is?
Ik heb mijn F3 Monte Carlo combi maandag opgehaald en het verbruik over de eerste tank viel niet mee.
Voornamelijk snelweg gereden, niet harder dan 140 km/u en kom op een verbruik van circa 1 op 14,7.

Wellicht dat dit wat beter wordt naarmate er meer kilometers op de teller staan?
 
Bovenaan Onderaan