Simon1984
Senior Member
Ik heb mijzelf al voorgesteld op het forum ook had ik foto's beloofd hier zijn ze dan.
Wel moet ik de rest foto's van de auto zelf nog even ergens anders vandaan halen, dit ivm mijn telefoon die stuk is en ik te lui ben om ze nu van de backup af te halen
.
Toen ik hem kocht zat er bij de bestuurdersstoel geen clipje om het zonnescherm vast te houden.
Maar voor €4,99 was ik een troste eigenaar van een nieuw clipje (cpl)
Kmstand des begins(ish)
Deze zit op het moment vast met klitteband, de vergrendeling werkt niet meer.
Ik wil hem eigenlijk openhalen en kijken of ik dat zelf kan oplossen (iemand hier ideeen over?)
ps. de snoepjes zijn voor mijn zoon (alhoewel ik ze ook wel lekker vind zo nu en dan in de file
)
Op zowel links als rechtsachter waren de raamrubbers "verrot" en heb deze vervangen.
Gaat makkelijk en kosten nieuw € 16,00 p/s bij de dealer.
Meer foto's volgen nog!
Wel moet ik de rest foto's van de auto zelf nog even ergens anders vandaan halen, dit ivm mijn telefoon die stuk is en ik te lui ben om ze nu van de backup af te halen

Toen ik hem kocht zat er bij de bestuurdersstoel geen clipje om het zonnescherm vast te houden.
Maar voor €4,99 was ik een troste eigenaar van een nieuw clipje (cpl)

Kmstand des begins(ish)

Deze zit op het moment vast met klitteband, de vergrendeling werkt niet meer.
Ik wil hem eigenlijk openhalen en kijken of ik dat zelf kan oplossen (iemand hier ideeen over?)
ps. de snoepjes zijn voor mijn zoon (alhoewel ik ze ook wel lekker vind zo nu en dan in de file

Op zowel links als rechtsachter waren de raamrubbers "verrot" en heb deze vervangen.
Gaat makkelijk en kosten nieuw € 16,00 p/s bij de dealer.

Meer foto's volgen nog!