Ik zal voor je :xyxthumbs: duimen.
Normaal ging mijn wagen vandaag klaar zijn, mooi niet . Het is nog steeds een franse wagen . Het gelijkvormigheidsattest is nog niet klaar. Wanneer ik mijn skoda nu wel mag gaan ophalen is nog de vraag . Ik ging mijn nummerplaten gaan dragen deze voormiddag en toen kreeg ik te horen dat ik ze terug mocht meenemen omdat hij nog niets kon doen . Ik kwam bijna groen , je verlangt er zo naar om hem dan eindelijk mee naar huis te krijgen en dan krijg je dit te horen . Ik hoop dat hij tegen volgende vrijdag dan toch klaar is hoor , of ik ga er niet mee kunnen lachen.
en mag je hem vrijdag ophalen??, leuke auto met een perfecte motor, ik heb zelf ook een 1.2 , weliswaar in de 12V versie.
Veel plezier er mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
17km is toch niet ver. Als ik maar 17km van het werk woonde, ging ik altijd met de fiest werken (als het niet regende natuurlijk). Dat is maar een klein uurtje rijden, valt toch mee.
Ik werk nu 65km van thuis, dat is wat ver voor de fiets :-)
er zijn een aantal redenen waarom ik met de wagen ga .
Ten eerste , dit is België en niet fietslievend Nederland.
Ten tweede , ik heb 0 conditie , tegen dat ik aankom ben ik al doodop.
Ten derde , Ik moet vroeg beginnen dat nog een uur eerder opstaan niet in mijn optielijst staat.
Ten vierde , ik met mijn skoda wil rijden .
Ten vijfde , ik autosnelweg nodig heb om er te geraken , wat met de fiets niet mag . Ok je kan er wel geraken zonder autosnelweg met een brug die een aantal kilometer verder over de autosnelweg ligt. Dus verder zonder autosnelweg dan met autosnelweg.
17 km fietsen? Pak ik mooi de Skoda!17km is toch niet ver. Als ik maar 17km van het werk woonde, ging ik altijd met de fiest werken (als het niet regende natuurlijk). Dat is maar een klein uurtje rijden, valt toch mee.
Ik werk nu 65km van thuis, dat is wat ver voor de fiets :-)
hulde, er zijn er zat die helemaal niet willen werken............
In volgorde:.... Ik heb moeite om 8 u te werken , kan dat amper aan. Je mag dat vragen aan mijn vrouw als ik dan thuis kom kan ik bijna geen pap meer zeggen dat ik zo bekaf ben. Dus ga ik niet nog eerst eens 17 km fietsen om dan zeker mijn 8 u niet meer aan te kunnen. .....
....maar ik schaam mij er toch vrij over .....
....Ik ben van plan om hier toch vrij vaak te komen....
....Ik hoop dat jullie mij toch een beetje begrijpen....
Beste ,
Ik heb vroeger heel veel gefietst en dat doet pijn dat ik nu niet meer fiets . Maar daar is een onderliggende reden voor.
Ik ben over 5 jaar ernstig ziek geweest en daardoor is alles (lees echt alles ) tot op een minimum herleidt . Ik heb moeite om 8 u te werken , kan dat amper aan. Je mag dat vragen aan mijn vrouw als ik dan thuis kom kan ik bijna geen pap meer zeggen dat ik zo bekaf ben. Dus ga ik niet nog eerst eens 17 km fietsen om dan zeker mijn 8 u niet meer aan te kunnen.
Ok , ik had het eigenlijk meteen moeten zeggen , maar ik schaam mij er toch vrij over .
Ik ben van plan om hier toch vrij vaak te komen , dus kan ik het maar meteen ook zeggen. Als ik dan weer eens niet goed ben , dan kan je dat merken aan mijn teksten . Het komt dan heel slordig over , het hangt niet aan elkaar en ik zet woorden op de verkeerde plaats in de zin , waardoor er helemaal geen zinsbouw meer is . Heb dat probleem eigenlijk altijd , maar als ik dan slecht ben is het helemaal een ramp.
Ik hoop dat jullie mij toch een beetje begrijpen.