skoda fabia 1.2 6V clasic

cvegreen

Forumguru
Moet straks om 16u bij de dokter om mijn verwondingen van het ongeval na te laten zien . Hopelijk is alles in orde . De pijn is aan het minderen waardoor ik denk dat het goed komt . Helaas nog geen antwoord van de garage of mijn wagen al klaar is . Dat wordt dus op z'n vroegst voor morgen . Mijn gedacht dat het voor vrijdag zal zijn neemt met de dag toe .

cvegreen

Forumguru
thx , loop wat nerveus . Ik hoop maar dat hij mij niet te veel dingen laat doen waardoor ik weer meer pijn heb .

Hetzer

Forumguru
Normaal ging mijn wagen vandaag klaar zijn, mooi niet . Het is nog steeds een franse wagen . Het gelijkvormigheidsattest is nog niet klaar. Wanneer ik mijn skoda nu wel mag gaan ophalen is nog de vraag . Ik ging mijn nummerplaten gaan dragen deze voormiddag en toen kreeg ik te horen dat ik ze terug mocht meenemen omdat hij nog niets kon doen . Ik kwam bijna groen , je verlangt er zo naar om hem dan eindelijk mee naar huis te krijgen en dan krijg je dit te horen . Ik hoop dat hij tegen volgende vrijdag dan toch klaar is hoor , of ik ga er niet mee kunnen lachen.

en mag je hem vrijdag ophalen??, leuke auto met een perfecte motor, ik heb zelf ook een 1.2 , weliswaar in de 12V versie.
Veel plezier er mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cvegreen

Forumguru
en mag je hem vrijdag ophalen??, leuke auto met een perfecte motor, ik heb zelf ook een 1.2 , weliswaar in de 12V versie.
Veel plezier er mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat weet ik nog niet hoor , ik hoop eerlijk gezegd dat ik hem eerder mag gaan ophalen. Hij hing verleden vrijdag al klaar zijn of ten laatste maandag (gisteren dus ) Dat waren de garagehouder zijn woorden . We zijn ondertussen dinsdag en heb nog geen teken gekregen dat mijn wagen klaar is . Ik heb deze avond nog een mail gestuurd , maar geen antwoord op gekregen . Denk dat ik te laat was om nog een antwoord te kunnen krijgen.
Bij de dokter alles goed verlopen , hij heeft mij niet te veel pijn gedaan . Heb goed nieuws , mag maandag al terug gaan werken. Dus moet ik hem ten laatste vrijdag hebben of ik kan niet naar het werk. Ik ga niet eerst 17 km rijden met de fiets voor ik kan werken en dan nog eens 17 km terug na een dag hard werken .

TL@

Forumguru
17km is toch niet ver. Als ik maar 17km van het werk woonde, ging ik altijd met de fiest werken (als het niet regende natuurlijk). Dat is maar een klein uurtje rijden, valt toch mee.
Ik werk nu 65km van thuis, dat is wat ver voor de fiets :-)

cvegreen

Forumguru
17km is toch niet ver. Als ik maar 17km van het werk woonde, ging ik altijd met de fiest werken (als het niet regende natuurlijk). Dat is maar een klein uurtje rijden, valt toch mee.

er zijn een aantal redenen waarom ik met de wagen ga .
Ten eerste , dit is België en niet fietslievend Nederland.
Ten tweede , ik heb 0 conditie , tegen dat ik aankom ben ik al doodop.
Ten derde , Ik moet vroeg beginnen dat nog een uur eerder opstaan niet in mijn optielijst staat.
Ten vierde , ik met mijn skoda wil rijden .
Ten vijfde , ik autosnelweg nodig heb om er te geraken , wat met de fiets niet mag . Ok je kan er wel geraken zonder autosnelweg met een brug die een aantal kilometer verder over de autosnelweg ligt. Dus verder zonder autosnelweg dan met autosnelweg.

cvegreen

Forumguru
Kon het niet laten en heb gebeld naar de garage waar ik hem gekocht heb .
Die wist me doodleuk te vertellen dat het nog zo'n 10 dagen kon duren . Ik was natuurlijk niet tevreden hier mee . Hij gaat mij vandaag nog terug bellen. Indien hij hem tegen vrijdag niet kan afleveren, ga ik hem dan ook opzeggen. Ik heb die wagen al meer als een week gekocht , zou toch voor een tweedehandse sneller moeten kunnen vind ik . :biggthumpdown:

TL@

Forumguru
er zijn een aantal redenen waarom ik met de wagen ga .
Ten eerste , dit is België en niet fietslievend Nederland.
Ten tweede , ik heb 0 conditie , tegen dat ik aankom ben ik al doodop.
Ten derde , Ik moet vroeg beginnen dat nog een uur eerder opstaan niet in mijn optielijst staat.
Ten vierde , ik met mijn skoda wil rijden .
Ten vijfde , ik autosnelweg nodig heb om er te geraken , wat met de fiets niet mag . Ok je kan er wel geraken zonder autosnelweg met een brug die een aantal kilometer verder over de autosnelweg ligt. Dus verder zonder autosnelweg dan met autosnelweg.

Ik woon ook in België hoor :D (Kontich)

Als je conditie 0 is, is het misschien het moment om er iets aan te doen, anders :1439:

Ik begrijp wel dat je in je Skoda wilt rijden.

Gieliovd

Forumguru
17 km fietsen? Pak ik mooi de Skoda!

Ben wel gek maar niet goed! :489:

Fabia

† In Memoriam
Ik zou ook gaan fietsen, alleen bij mooi weer natuurlijk. 17 km is toch niet zo heel veel, dat heb je toch zo gefietst.

cvegreen

Forumguru
Beste ,
Ik heb vroeger heel veel gefietst en dat doet pijn dat ik nu niet meer fiets . Maar daar is een onderliggende reden voor.
Ik ben over 5 jaar ernstig ziek geweest en daardoor is alles (lees echt alles ) tot op een minimum herleidt . Ik heb moeite om 8 u te werken , kan dat amper aan. Je mag dat vragen aan mijn vrouw als ik dan thuis kom kan ik bijna geen pap meer zeggen dat ik zo bekaf ben. Dus ga ik niet nog eerst eens 17 km fietsen om dan zeker mijn 8 u niet meer aan te kunnen.
Ok , ik had het eigenlijk meteen moeten zeggen , maar ik schaam mij er toch vrij over .
Ik ben van plan om hier toch vrij vaak te komen , dus kan ik het maar meteen ook zeggen. Als ik dan weer eens niet goed ben , dan kan je dat merken aan mijn teksten . Het komt dan heel slordig over , het hangt niet aan elkaar en ik zet woorden op de verkeerde plaats in de zin , waardoor er helemaal geen zinsbouw meer is . Heb dat probleem eigenlijk altijd , maar als ik dan slecht ben is het helemaal een ramp.
Ik hoop dat jullie mij toch een beetje begrijpen.

Desperado

Forumguru
Prima uitleg en helemaal niks om je voor te schamen!
Wees gewoon lekker jezelf, mensen moeten je maar nemen zoals je bent zei mijn oma altijd.
En complimenten dat je ondanks dat toch gewoon die 8 uur gaat werken!

!Škoda!

Actief lid
.... Ik heb moeite om 8 u te werken , kan dat amper aan. Je mag dat vragen aan mijn vrouw als ik dan thuis kom kan ik bijna geen pap meer zeggen dat ik zo bekaf ben. Dus ga ik niet nog eerst eens 17 km fietsen om dan zeker mijn 8 u niet meer aan te kunnen. .....

....maar ik schaam mij er toch vrij over .....
....Ik ben van plan om hier toch vrij vaak te komen....
....Ik hoop dat jullie mij toch een beetje begrijpen....​
In volgorde:

Sterkte en begrip van deze kant. Was een ieder maar zo... :worshippy:

Waarom zou je je schamen? Niet doen hoor, je kan er toch niets aan doen.

Vaker komen..... Zeker doen.

Begrijpen? Welzeker :bye:

We moeten een feestje bouwen voor dergelijke mensen (serieus) :

:473: :cheer:

TL@

Forumguru
Beste ,
Ik heb vroeger heel veel gefietst en dat doet pijn dat ik nu niet meer fiets . Maar daar is een onderliggende reden voor.
Ik ben over 5 jaar ernstig ziek geweest en daardoor is alles (lees echt alles ) tot op een minimum herleidt . Ik heb moeite om 8 u te werken , kan dat amper aan. Je mag dat vragen aan mijn vrouw als ik dan thuis kom kan ik bijna geen pap meer zeggen dat ik zo bekaf ben. Dus ga ik niet nog eerst eens 17 km fietsen om dan zeker mijn 8 u niet meer aan te kunnen.
Ok , ik had het eigenlijk meteen moeten zeggen , maar ik schaam mij er toch vrij over .
Ik ben van plan om hier toch vrij vaak te komen , dus kan ik het maar meteen ook zeggen. Als ik dan weer eens niet goed ben , dan kan je dat merken aan mijn teksten . Het komt dan heel slordig over , het hangt niet aan elkaar en ik zet woorden op de verkeerde plaats in de zin , waardoor er helemaal geen zinsbouw meer is . Heb dat probleem eigenlijk altijd , maar als ik dan slecht ben is het helemaal een ramp.
Ik hoop dat jullie mij toch een beetje begrijpen.

Ik heb nix gezegd :473:

Bovenaan Onderaan