Skoda connect??

Rooverz

Actief lid
Vond ik ook, maar heb ook wel gelezen dat de Skoda Connect info aangaande de verkeersmeldingen van TomTom Live Traffic komen...
Je hebt helemaal gelijk, is idd TomTom, het erge is dat ik deze info zelf gepost heb met foto :) iets met toe zijn aan vakantie....
 
Laatst bewerkt:

ronsas

Nieuw lid
voor het eerst hier aanwezig met mijn nieuwe octavia rs benzine 2018 , kan ik mijn mobiele gegevens delen met mijn dochter in de wagen zodat zij beschikt over wifi , indien iemand mij dit eenvoudig kan uitleggen , Bellen via bluetooth werkt reeds , maar bij dan stopt het ... dus via smartphone te koppelen met wagen
 
Laatst bewerkt:

robvv

Senior Member
voor het eerst hier aanwezig met mijn nieuwe octavia rs benzine 2018 , kan ik mijn mobiele gegevens delen met mijn dochter in de wagen , indien iemand mij dit eenvoudig kan uitleggen , alles om te bellen via bluetooth werkt reeds , maar bij dan stopt het ...
jouw verhaal is lastig te volgen. heb je smartlink ?
 

ronsas

Nieuw lid
eigenlijk is de vraag of ik andere passagiers mobiele gevens kan geven via de auto
dus wifi
 

lsp

Forumguru
Je kan bij de columbus via mobiele hotspot (via het simkaartje in de auto (module handschoenenkastje) toch laten verbinden.

natuurlijk wel eerst de instellingen sim en hotspot goed zetten.
 

dj.verhulst

Forumguru
volg,, ik heb dit ook op de nieuwe Octavia ,, de app staat op de telefoon maar zodra ik ga inloggen blijft ie maar proberen te verbinden ..

het lijkt me wel wat om een eigen sim erin te stoppen en dan de auto een rijdede wifi accespoint ,, zal gewaardeerd worden aangezien je al voor een paar euro per maand al een redelijk grote bundel kan krijgen
 

EdK

Forumguru
Ohhh oké dan had ik je verkeerd begrepen...
Maar heb wel eens meer mensen over VAG software horen klagen dus misschien dat dat het probleem is ?
 

lsp

Forumguru
Wat is nu precies de vraag?

loopt in dit draadje nu:
inloggen op de my skoda app --> ik neem aan niet de MijnSkoda app van PON
een sim gebruiken in de Skoda om een wifi hotspot te maken.

Dit zijn wezenlijk twee verschillende vragen..
 

dj.verhulst

Forumguru
ben al iets verder, ik zou moeten betalen ,, en heb geen ingebouwde sim , heb de app verwijderd.


het enige wat me nog leuk lijkt om een wifi acces point te maken ,, daar had ik een vraag over, werkt dat met iedere usb dongle ?
 

robvv

Senior Member
Als je de auto niet kan vinden (bijv op een grote parkeerplaats) of gestolen, kun je dan de locatie traceren met Skoda Connect of met Mijn Skoda ?
Ik heb alleen Bolero.
 

fanSkoda-VW

Donateur
Zowel met de app van Pon, alsook met SkodaConnect kan je de auto traceren.
Bij de laatste zelfs de lichten laten knipperen, geloof ik.
Wel moet je zelf je locatie-info actief hebben.
Grtss
 
Bovenaan Onderaan