Skoda connect werkt niet sind gisteren

skodamichael

Senior Member
Goedemorgen allemaal,

Sinds gisterenochtend kan ik de status van mijn superb niet meer inzien.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Screenshot_20251006_061958_Mykoda.jpg

Peter-036

Forumleiding
Moderator
Het was waarschijnlijk niet de app die het probleem veroorzaakte, maar de server die tussen de auto en de app 'zit'.
Wen er maar aan.

EdK

Forumguru
Of als de abbo afloopt het niet meer verlengen , heb je daarna ook geen problemen meer.... :koffie:

skodamichael

Senior Member
Hallo allemaal,
1 maand geleden had ik hier een vraag over de skoda connect die niet meer werkte.
Dit was de 1e x in 6 maanden en heeft 2 dagen geduurd.
Nu heb ik sinds gisteren weer hetzelfde probleem.
Niks geks zou je zeggen elke systeem faalt wel eens.
Maar wat mij opvalt de vorige x stond de auto bij de garage voor een aantal garantie problemen.
Nu 1 maand verder staat de auto helaas weer bij de garage en nu werkt skoda connect dus weer niet.
Zou dit puur toeval zijn of is het wellicht mogelijk dat de desbetreffende garage skoda connect kan uitschakelen?

hemi24

Forumguru
Volgens een eerder bericht van jezelf heb je lekkage aan de andere kant dan waar het expansievat zit, en wat zit daar…?

Daarnaast bestaat er zoiets als een werkplaatsmodus, waarin de monteur de auto zou moeten/ kan zetten vwb het Connect gebeuren, dus wellicht dat je wagen daardoor offline is.

Rob

Forumguru
Sinds gister hier ook een connectieprobleem tussen app en auto. Krijg foutmeldingen als ik een laadschema wil aanpassen. Rijstatistieken zijn wel te bekijken en up to date. Zal eerdaags wel weer goed gaan

Bovenaan Onderaan