Skoda Connect account

Snoete

Lid
Dat valideren gebeurt tijdens het toevoegen, zonder validatie geen betaalmogelijkheid.

Al geprobeerd om bij "Soort betaling" jou bestaande creditcard te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Uiteraard met Pop-up beveiligingen voor deze website uitgeschakeld en toegevoegd in de Firewall instelling. De PC vraagt als het goed is vanzelf of je die instellingen wil wijzigen.
 

Turbo Harry

Actief lid
Yes, CC al eerder verwijderd en weer opnieuw toegevoegd. Destijds ook met opzet verwijderd om te kijken of andere betaalmethodes (zonder dat een CC opgeslagen was is mijn account) wel werkten. Helaas ook zonder positief resultaat.

Popupblocker, adblocker, firewall allemaal preventief uitgeschakeld voor ik überhaupt aan het testen ging.

Er zal in mijn account (hopelijk) iets niet goed zitten. Ik laat het maar even voor wat het is tot ik ermee naar de dealer kan.

Dank voor het meedenken!
 

fanSkoda-VW

Donateur
Mag ik ook een duit(je) in het zakje doen?
CC verwijderen, en dan... de cookies opschoonen. Want die blijven toch aanwezig als je uitsluitend de CC opnieuw doet.
Overigens heb ik in november alles al vernieuwd ehhh betaald. Zonder problemen.

Sterkte
 

hemi24

Forumguru
Om de “klok en klepel” te verduidelijken: MijnSkoda werkt niet meer. Zie boven.

En zelfs dat is maar gedeeltelijk waar…
Maar MijnSkoda zal inderdaad ophouden te bestaan; afhankelijk van de leeftijd van de wagen zal men hier een bericht over ontvangen.
 
Bovenaan Onderaan