skoda 1.8 tsi elegance business

Tees

Donateur
Doorrijden totdat ie echt de geest geeft is ook nog een optie. Verkopen kan, maar zou ik wel zo netjes vinden (zeker als je t aan een particulier doet) om dit wel te melden.

Aan jou de keuze of je het die kleine 4k waard vindt, die keuze kunnen wij niet voor je maken.
 

KlaasP

Senior Member
Ik heb de Superb juist gekocht omdat ik ruimte nodig had en meestal rijd ik minimaal 5 jaar in een auto.

En mocht ik de Superb wel verkopen zou ik dat ook zeker melden. Eerlijkheid duurt het langst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

Agent327

Forumguru
Even een klein verhaaltje. 2 jaar geleden kwam mijn neef bij me vragen wat ik van van een 1.8 TSI Élégance uit 2011 vond waar hij zijn oog op had laten vallen. Ik heb hem gewaarschuwd voor het excessieve oliegebruik, de auto had toen 110000 km gereden en er was volgens de handelaar niets bekend van oliegebruik. Mijn neef had toen zij roze bril op en dacht dat een en ander onder de garantie zou vallen, niet dus. Toch de auto gekocht een ja hoor, een veel te hoog olieverbruik.
Toch heeft hij er voor gekozen om de zuigerveer revisie te laten uitvoeren, naar volle tevredenheid overigens.
Zijn argumenten om het toch te laten doen zijn onder meer deze: Ik heb de auto in een zeer goede staat gekocht, met de prijs die hij ervoor had betaald was de revisie in zijn optiek gerechtvaardigd en als laatste (niet onbelangrijk) hij had van zijn leven nog niet in zo'n fijne auto gereden. Hem kennende zal hij zeker gaan proberen om de komende 10 jaar met deze auto te blijven rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

haassie

Forumguru
Ik heb sinds 1,5 jaar ook een elegance business uitvoering.
Bij de 130k moest ik de koppelingsplaten laten vervangen en ik was net 2 weken uit de garantie…

Wat kost het olieprobleem aanpakken?
Bij mij kostte het 2400eu…30k geleden gedaan bij 203k. nul verbruik nu. Biggelaar in nuenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

haassie

Forumguru
Een kapotte motor kost meer…en het ruilt mss iets makkelijker in…bij al mijn inruilvoorstellen (voor de reparatie) werd me gevraagd of de motor een revisie heeft gehad ivm het alom bekende probleem…als je vermeld dat het verbruik nu 1600km liter ga je hem nooit verkopen denk ik….als de auto verder niets mankeert zeker doen…een andere heb je er niet voor haha
 
Bovenaan Onderaan