Simply clever, wat vind jij doordacht en/of handig of juist niet handig.

B.Stuurder

Forumguru
JA en ???
In 2016 / 2017 benne er ook nog brilletouwtjes in alle kleuren incl jouw kleur rose te verkrijgen hoor.....
En als t te zwaar om je nek word kenne je hem ook nog om de spiegel hangen, tsja een spiegel....zoooooo 1890....
Hahaha, oeps, soft spot :deuk:
 

gdisselkoen

Forumguru
Pfff zo zeuren om een zonnebrilhouder....
Een bril zet je op je neus en heb je hem niet nodig dan laat je hem aan een touwtje om je nek hangen.....
Wat ik mis in de Skoda is een droppot en een pot voor kauwgum...... :deuk:

Ik heb al een bril op mijn neus staan. En soms, heel soms, is het verstandig om die bril te vervangen door 1 met donkere glazen. En dan is het heeeeel praktisch als er een plekje in de auto is, onder handbereik, waar de bril met donkere glazen zich bevind, kunt pakken, en de bril met heldere glazen kunt opbergen. En zodra de bril met donkere glazen niet meer nodig is, je weer een switch kunt maken naar de bril met heldere glazen.

Persoonlijk heb ik geen behoefte aan een pot voor kauwgum. Mensen die kauwgum gebruiken zien er uit als herkauwers. Een koe is ook een herkauwer. :jaja:
 
-Zonnebrilhouder vind ik maar brol. Als hij openklikt, klikt hij af en toe niet meer terug dicht. Denk dat het springveertje in het drukknopje niet krachtig genoeg is om de knop terug te drukken...

Trouwens, hoeveel maanden garantie is er op de electronica? Mijn rechter rolwieltje in het stuur geeft soms slecht contact, hetgeen zeeeer irritant is...
 

Level42

Forumguru
Bijvoorbeeld de paraplu in de deur bij de SuperB is handig. Nu las ik dat die paraplu nogal goedkoop van kwaliteit is en uit elkaar valt bij gelegenheid. Da's dan weer niet zo handig.
Sterk overdreven, ik heb ze echt al heel wat keertjes gebruikt en nada problemen....en ik vind dit echt de allerhangiste van alle "simply clever" trucjes. En natuurlijk de "klittenband ho-houders" voor de achterbak, daar zou ik er wel 2 van bij willen hebben. Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders :)
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

B.Stuurder

Forumguru
Sterk overdreven, ik heb ze echt al heel wat keertjes gebruikt en nada problemen....en ik vind dit echt de allerhangiste van alle "simply clever" trucjes. En natuurlijk de "klittenband ho-houders" voor de achterbak, daar zou ik er wel 2 van bij willen hebben. Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders :)
Ik heb anders al twee keer gelezen dat de paraplu van kl@te kwaliteit is. En die hoekjes zijn los te krijgen, volgens mij ook niet zo duur.
 

EdK

Forumguru
Ik heb anders al twee keer gelezen dat de paraplu van kl@te kwaliteit is.
Tsja op hoeveel paraplu's die in alle Superb zitten ???
Misschien zijn die 2 wel eigenaar van een paar lompe boeren die voor het eerst een paraplu zagen.....:pieker::jaja::D
 

B.Stuurder

Forumguru
Tsja op hoeveel paraplu's die in alle Superb zitten ???
Misschien zijn die 2 wel eigenaar van een paar lompe boeren die voor het eerst een paraplu zagen.....:pieker::jaja::D
Vermenigvuldig het maar even met het aantal mensen dat niet hier op het forum zit en een SuperB rijdt. Dan zullen het er aardig wat zijn.
Het zijn er hier twee op wat zal het zijn, 300 leden? Hoeveel superb rijders? 30.000 voor het gemak? Dat is statistisch gezien dus 200 paraplu's naar de kl@te. Of 200 lompe boeren die nog nooit een paraplu hebben gezien, dat kan ook
 

EdK

Forumguru
Tsja alleen kun je je cijfers niet hardmaken en is het een aanname van 2 klachten hier.....

Dus tsja hoe serieus moet ik die twee meldingen nemen ??
 

EdK

Forumguru
Ach bij eerste keer is het garantie en met beetje massel gebeurt het in handen van de verkoper die dat aan je uitlegt....
 

gdisselkoen

Forumguru
Sterk overdreven, ik heb ze echt al heel wat keertjes gebruikt en nada problemen....en ik vind dit echt de allerhangiste van alle "simply clever" trucjes. En natuurlijk de "klittenband ho-houders" voor de achterbak, daar zou ik er wel 2 van bij willen hebben. Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders :)

Als je nog handige "ho-houdertjes" zoekt, kijk dan hier eens even: http://www.harvest-automotive.nl/auto-accessoires/kofferbak-oplossingen/stayhold.html.
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb 2 plastic kratjes in mijn auto voor mijn werk, 1 met documentenmappen en 1 met wat PBM's ideaal om die lekker helemaal achterin vast te hebben staan m.b.v. die ho-houders
Ik gebruikte al jááááren van die klittenbandstoppers, o.a. ook voor een flinke tas met pbm trouwens (althans toen ik nog werkte). Maar die spullen had ik dan wel voorin de kofferbak gezet, klem tegen de rugleuning, zodat die stoppertjes alleen het naar achteren of opzij wegschuiven hoefden te beletten. Want bij een noodstop gaan ze de boel in voorwaartse richting niet tegenhouden, als er een beetje gewicht in zit...
 

B.Stuurder

Forumguru
Ik heb zo'n opvouwbare bak van "tentstof" zal ik het voor het begrip maar noemen. Die is standaard al voorzien van klitteband, waar je hem neer zet staat hij vast, met diverse PBM ook bij mij. Wel helemaal tegen de achterbank inderdaad. Daarnaast heb ik een kartonnen doosje met wat zaken, maar die zwerft door de hele kofferbak heen en is niet zo zwaar. Nu heb ik wat zelfklevend klitteband eronder geplakt en voilá, bewegingloos....
 

VolvoFox

Senior Member
Clever
+ paraplu in portieren
+ ijskrabber bij tankklepje
+ haakjes in kofferruimte voor boodschappentas
+ clipje parkeerkaartje
+ afvalbak portiervak
+ zaklamp kofferruimte
+ virtual pedal
+ 220V aansluiting
+ ruime armsteun
+ hangmatje kofferruimte
+ verhoogd toerental bij opkomen koppeling
+ Fles houder in portier
+ Zelf instellende koplampen naar linksrijdend, bij rijden in England.
+ gekoelde armsteun + handschoenenkastje
+ de wegklapbare trekhaak
+ de 2 kaarthoudertjes in het klepje links van de bestuurder

Minder clever
- zicht naar rechts (-achter)/B-stijl wordt belemmerd door de hoofdsteun van de passagiersstoel
- beslaan van de linker zijruit na starten
- totaal km-stand niet zichtbaar indien cruisecontrol ingeschakeld
- klein handschoenenkastje
- niet vlakke laadruimte bij neergeklapte achterbankleuning
- zonnebril houder (nog niet gevonden)
- Water drupt op voorstoelen en achterbank bij deur open. --> aan deze heb ik me ook al meerdere malen geërgerd
- krasgevoelige "pianolak" middenconsole.
- geen opbergvak middenarmsteun achter (O2 had dit wel, was erg praktisch voor tablet) - zit er bij wel
- GEEN USB en 220V aansluiting achter (zat tzt wel bij de order)
- stoelgeheugen houdt laagste stand niet vast; bij het openen van de deur zie je hem iets omhoog gaan
 
Bovenaan Onderaan