Sierlijst van Supreme Carparts

  • Onderwerp starter Deleted member 1861
  • Startdatum

roofdier

Nieuw lid
Is er al bekend of de chromen omlijstingen om de portieren heen er zijn of gaan komen. Ben erg benieuwd of er goeie mogelijkheden zijn hiervoor
 
Zo komt een oud topic weer even tot leven... :winkie:

Maar wat de chromen omlijstingen om de portieren betreft vrees ik van niet... Dat zijn toch zaken die je er niet ff overheen plakt, zoals de strip op de achterklep.
 

Vacaro

Senior Member
Een strip boven de uitsparing voor de kentekenplaat maakt het ook wel af, dat breekt een beetje het grote oppervlak van de achterklep zonder kitcherig te zijn.
Bij donkere kleuren komt dat wel beter tot zijn recht dan op zilver , cappucino of rood zoals op foto.
 

Bijlagen

  • 1867_0.jpg
    1867_0.jpg
    28,3 KB · Weergaven: 93

roofdier

Nieuw lid
Een strip boven de uitsparing voor de kentekenplaat maakt het ook wel af, dat breekt een beetje het grote oppervlak van de achterklep zonder kitcherig te zijn.
Bij donkere kleuren komt dat wel beter tot zijn recht dan op zilver , cappucino of rood zoals op foto.


Vind ik inderdaad ook wel chique. Kun je die strip boven de uitsparting van de kentekenplaat ook bij Supreme halen?
 

Aiii

Lid
Ook ik ben gevallen voor de chromen sierstrip! :D Maakt de achterkant toch net een beetje meer "af" en in lijn met de chromen voorkant. :)

picture.php
 

Aiii

Lid
Voor zover ik weet is de achterklep qua vorm identiek aan de pre-facelift en zou hij dus gewoon dezelfde strip krijgen.

Je kan misschien het beste Eric van Supreme carparts mailen en kijken of dat echt klopt. Hij kan sowieso wel een facelift strip op maat maken als het niet zo is.
 

MK74

Lid
Wat wijkt die strip dan af van de originele Skoda strip?
(de foto is niet helemaal super, maar de originele strip zit er perfect op)
 

Bijlagen

  • ~DSC_0020_1.jpg
    ~DSC_0020_1.jpg
    70,2 KB · Weergaven: 52

Aiii

Lid
De strip van Skoda zelf is denk ik iets hoger (of moet ik zeggen breder?) dan die van supreme carparts.
 

LITS

Nieuw lid
Oei, die heb ik gemist bij het bestellen..
Dan maar even zelf betalen, wel jammer had mee gekunnen met de lease :ahum:
 

Rolle

Senior Member
Vermoedelijk zal die niet passen, is namelijk een O1 combi. Ik denk niet dat de kofferdeksels hetzelfde zijn.
 

WanderZ

Actief lid
Volgens de verkoper (en ik citeer; "Hoi het is een universele strip en past ook op een octavia van 2009") moet dat geen probleem zijn..
 

VEEJAY

Forumguru
Ik heb ook twee weken terug een sierstrip achter geplaatst. Erg mooi. Volgens mij kun je daar skodaforum rijders aan herkennen :)

Ik ga nog sierdingen voor de zijkant bestellen, die had ik ook op mijn vorige O2
 

hemi24

Forumguru
Kan iemand mij vertellen waar de sierstrip van Milotec afwijkt van de originele van Skoda? M.u.v. de prijs dan... :winkie:
 

hemi24

Forumguru
Vandaag heeft de dealer de sierstrip van Milotec erop geplakt voor iets meer dan 50 euro.

Voor zover ik tot dusver heb kunnen nagaan wijkt deze weinig af van de originele lijst voor de O2, behalve dat de laatste nog steeds niet leverbaar was volgens Pon en dat deze bijna het dubbele moet kosten.
 
Bovenaan Onderaan