Sierlijst van Supreme Carparts

  • Onderwerp starter Deleted member 1861
  • Startdatum
D

Deleted member 1861

Vandaag eindelijk de chromen sierlijst van Supreme Carparts voor mijn O2 binnengekregen.
Gelijk gemonteerd natuurlijk en ik vind dat het de auto net even afmaakt.
Wel even de achterklep met een touw vastgezet op de goede hoogte om het monteren makkelijker te maken.

Zijn er nog meer mensen die zo'n oplossing hebben gekozen?

Montage sierlijst.jpg Sierlijst na montage.jpg
 
Ziet er errug netjes uit, en handig bedacht met dat touw :winkie:

En wat dat uitmesten van je achterbak betreft.... daar heb je nou juist een combi voor toch?
 

Klaasje

Forumguru
Vandaag eindelijk de chromen sierlijst van Supreme Carparts voor mijn O2 binnengekregen.
Gelijk gemonteerd natuurlijk en ik vind dat het de auto net even afmaakt.
Wel even de achterklep met een touw vastgezet op de goede hoogte om het monteren makkelijker te maken.

Zijn er nog meer mensen die zo'n oplossing hebben gekozen?

Bekijk bijlage 2736 Bekijk bijlage 2737

Heb je een linkje van Supreme Carparts ??
De ebay shop heeft maar 1 soort strip
 

higgy

Forumguru
JA! Die sierstrip vind je bij meer aanbieders, maar dan is het spul van-de-rol. Bij SC leveren ze de sierstrip op maat.
Off-topic: ik ben sinds gisteren met hem bezig om te inventariseren wat voor wensen er nog meer zijn, bijv. zilveren lamellen in de grille, zilveren omranding van ramen en portieren, etc.
Jullie aanvullende ideeen zijn welkom.
 

Klaasje

Forumguru
ik wist dat het deze was, maar er is maar 1 strip te koop voor de Octavia.
Deze loopt midden over de achterklep en vind ik minder mooi.

Ben opzoek naar 1 die onder aan de achterklep past (Hatchback)
 

higgy

Forumguru
Die heeft 'ie wel hoor, de mijne (voor een combi) komt er tenslotte ook vandaan. Even een mailtje aan hem richten en duidelijk vermelden welk type je hebt.
 

higgy

Forumguru
De Octavia sierstrippen zijn er weer hoor, zie o.a. http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAP...=99071&ssPageName=STORE:PROMOBOX:NEWLIST#LIST
of http://stores.ebay.de/supreme-carparts-styling

Ik ben met Eric van Supreme Carparts druk in de weer, waarschijnlijk gaat hij de volgende artikel op proef maken (die komen dus niet allemaal op mijn auto hoor):
- verticale chromen sierlijsten voor in de grille
- horizontale chromen sierlijsten voor in de grille die onder de bumper zit
- chromen omlijstingen om de portieren heen
- chromen afdekkingen van de standaard stootlijsten op de portieren

De sierringen om de draaiknoppen van de ventilatie heen, heb ik hem afgeraden. Bij hem zou dat toch een strip zijn die in de juiste vorm gebogen wordt, ergo, je ziet een naad. Fraaier is in dat geval ringen te kopen die gedraaid zijn op een metaalbank, dus zonder naad. En die worden er al voldoende aangeboden op internet.
 

bing69

Actief lid
JA! Die sierstrip vind je bij meer aanbieders, maar dan is het spul van-de-rol. Bij SC leveren ze de sierstrip op maat.
Off-topic: ik ben sinds gisteren met hem bezig om te inventariseren wat voor wensen er nog meer zijn, bijv. zilveren lamellen in de grille, zilveren omranding van ramen en portieren, etc.
Jullie aanvullende ideeen zijn welkom.

Zo'n strip voor de F2 zou ook leuk zijn, is er volgens mij nog niet.
 

higgy

Forumguru
Geen probleem, maakt 'ie graag. Mail hem anders op supreme.carparts at gmx.de
Dat at vervangen door @.
 

higgy

Forumguru
Lezen is niet zo moeilijk hoor. Hij heeft een shop op Ebay Duitsland. En omdat ik in een goede bui ben (en al 3 kg van de gewenste 16 kwijt ben :) ) geef ik je de link van z'n shop:
http://stores.ebay.de/supreme-carparts-styling

Tip: als je Eric mailt (na op Ebay te hebben gekeken) en in overleg met hem geld overmaakt (ipv. via Ebay af te rekenen) issie goedkoper dan via Ebay.
 

Wiseguy

Actief lid
@Higgy: Wellicht niet alleen afdek kappen voor de stootlijsten aan de zijkant, maar een klein randje boven de stootlijsten zou iets verfijnder zijn.... mits het van echt verchroomd metaal is natuurlijk.... :-)

Zoiets als de Chinese uitvoering van de stootstrips op de O2, maar dan net boven de standaard stootstrips.
 
Bovenaan Onderaan