Side assist standaard op Enyaq IV80??

Japanese Power

Donateur
Ach ja. Toen ik de orderbevestiging van Rijnwoud in december 2021 tekende stond er gewoon afleveren met volle tank op. Aanpassen in het systeem was niet mogelijk dus was het met pen doorgekrast. Prutsers op een bedrag van 50K. Soms kan ik er met m’n pet niet bij.
 

EdK

Forumguru
Ja @Japanese Power nu zie je bij afleveren staan in de kleine letters dat het een halve tank is !
Maar goed ook de dealers moeten op hun kleintjes letten natuurlijk...
Maar goed een volle tank was bij mij ook nooit een volle tank hoor, ze tanken hem zo vol tot het pistool afslaat en die duwen ze er zo diep mogelijk in natuurlijk...
 
Mooi man en een nieuwe auto en een nieuwe telefoon volgens tapatalk
Het kan niet op ......
Worden lange dagen naar die 30e .....
Whahaha! Probeerde de telefoon vermelding al aan te passen in tapatalk maar dat gaat niet.

Ik tel de dagen af en ga dan zien hoe vol ze de accu hebben geladen. Ik moet na de levering meteen 130 km richting Nijmegen rijden en vervolgens 130 km terug. Kan ik de auto meteen goed leren kennen….
 

EdK

Forumguru
Ja machtig mooi programma die in JOUW instellingen zit te kloten....
Maakt zeker ook elke keer een copy van je mailbox ?? :lezen:
 
Zojuist het volledige fabrieksoverzicht met specs van de dealer ontvangen! Alles zit erop behalve side assist (conform prijslijst april 2022). Dus ook de projectie uit de spiegel... Auto wordt afgeleverd met volle accu en de ME3 update! Yeah!
 
Bovenaan Onderaan