Shark Fin in carrosserie kleur

WouterVdV

Actief lid
Waarom laat je de antenne niet gewoon wrappen? Zal je amper geld kosten en als je het beu bent haal je het er gewoon weer af (of eraf laten halen). Kan eventueel een rol spelen bij de verkoop van het voertuig dat deze niet aangepast is.
 

lugolux78

Forumguru
Volgens mij non discussie aangezien de antenne al gespoten is. Als je dus goed de laklaag verwijdert dan heb je hier absoluut geen last van. :)

Maar ik doe het in ieder geval niet daar de kosten de baten overstijgen. Het is meer werk om geheel te demonteren dan het uiteindelijk effect
 

lugolux78

Forumguru
@MarRco2 hemelbekleding moet er af dan schuren ontvetten, schuren, grondlak, opschuren, ontvetten en 2 keer spuiten, hemelbekleding weer terug... Schat dat de kosten al gauw (mede door hemelbekleding) naar 400 eur zullen lopen..
 
Laatst bewerkt:

lugolux78

Forumguru
Even hersenspinsel... Zou je kunnen wrappen zonder afhalen. Moet je wel geluk hebben dat kleur overeenkomt... Mmmh
 

lugolux78

Forumguru
Ja kan ook alhoewel er dan ook veel tijd ingaat zitten... En lijkt me niet echt handig. Je moe dat ding schuren terwijl ie op auto zit? Muah Nee.. Zou ik niet doen
 

Canon-Eye

Forumguru
Ik heb een chromen sharkfin. Is mijn vrouw erg blij mee, want die herkent 'm nu veel makkelijker op parkeerterreinen - totdat te veel anderen er ook zo eentje nemen natuurlijk. Tot nu toe lijk ik de enige in wijde omtrek...
 

Jstruijk

Senior Member
Wat je wellicht ook kunt proberen is plastidip. Als je later iets anders wilt of het is beschadigd haal je het er zo weer af.
 

EdK

Forumguru
@Canon-Eye is het al zo erg met je gesteld dat je zo'n chromen jaren 50 vin op je dak moet hebben ??
En dat alleen omdat je vergeten bent in welk laantje hij geparkeerd staat.

Wel zou net als met de boodschappen toch maar vast preventief je gaan aanleren het op te schrijven waar je je wagen hebt geparkeerd.
Dus straatnaam en welk laantje en hoe je wagen er uit ziet met gestolen haaienvin antenne.....:lezen::deuk:
 

Canon-Eye

Forumguru
is het al zo erg met je gesteld
Niet met mij, @EdK! Toch iets beter lezen...
Of is het nu zo erg met jou gesteld dat je bij het schrijven van een reactie niet lang genoeg meer kan onthouden waar 't precies over ging? :D

Om je geheugen even te helpen: ik gaf nl. aan dat mijn vrouw blij is met de verbeterde herkenbaarheid (en die heeft verder weinig met autos).
 
Bovenaan Onderaan