Sciroccofrank's octavia II RS

Ridley

Forumguru
Gisteren even in de nieuwe auto van mijn overbuur meegecruised: MB SLS AMG 6.3 met bijna 600 pk... Bizar! Bijna niet te houden met dat regenweer en dan stond hij nog op comfortmodus.

Overigens de prijs ook € 300.000 :-S

Hij had hem gekocht in de hoop hem dit weekend door te kunnen verkopen aan een Duitse klant, ben benieuwd of de koop is doorgegaan want die wil je niet op voorraad houden...

Blacky

Forumguru
ach ja, daarom rij ik in een S2 ipv in een S8, maar ben tevreden, dat is het belangrijkste

Daar gaat het ook om. :thumbsup: Vroeger was men blij met S5.

Vooral de S5 was bekend bij te keuren dienstplichtigen. S5 wilde zeggen dat er voor (geestelijke) stabiliteit een 5 was gescoord. Bij veel dienstplichtigen was dit populair. De keurende artsen zagen in dat een volstrekt ongemotiveerd persoon in het leger geen nut had en keurden veel mensen op grond van S5 af, al is nooit bewezen dat het zo werkte. Velen houden hun afkeuring op basis van S5 verborgen, omdat dat betekent dat je een psychische of persoonlijkheidsstoornis hebt, meestal nadelig bij een sollicitatie.

Sciroccofrank

Senior Member
Vandaag voorkat mod laten uitvoeren bij Hans Sloot in Lochem , moet zeggen dat het behoorlijk wat scheelt, blok pakt beter op en loop mooier door het toerengebied. Tevens heeft Hans de bestaande air intake wat aangepast zodat deze beter lucht aanvoert, :dankje:in de voorkat zit behoorlijk wat keramisch materiaal....maar nu nie meer:D

Voor de operatie
image.jpg

Dit komt er dan uit...... image.jpg image.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Sciroccofrank

Senior Member
Hoeveelheid werk valt mee, hans is er zo'n uur mee bezig geweest, kosten zitten rond de €80, exact weet ik niet want ik heb nog wat dingetjes aan de RS laten doen:D Bougies , nieuwe pookknop en interieurfilter

• Leuk

Sciroccofrank

Senior Member
misschien voor mij ook wel een optie om de kats leeg te laten kloppen......
Zou ik zeker laten doen, maar alleen de voorkat, anders heb je een APK probleem

Behalve wat extra pk's is het voornaamste voordeel dat je blok veel mooier oppakt en door het toerengebied loopt

En een tientje per pk is niet duur:D

• Leuk
Bovenaan Onderaan