Ja in kan de ASR uitzetten en de ESP op sport zetten. Het lijkt dan precies wel beter te gaan. Wat je bij de PHEV het beste kunt doen om je remmen even schoon te remmen is tijdens uitrollen de DSG in "N" te zetten. Op een afrit bijvoorbeeld, als je met snelwegsnelheid op een stoplicht afrijd. Als je de bak in N zet omzeil je het regeneratief remmen. Je remt dan gewoon het hele eind met de eigenlijke remblokken/schijven.ESP kun je ook niet uitzetten (als je de trucjes niet kent).
Enige wat je uitschakelt is het systeem wat voorkomt dat de wielen doorslaan bij het accelereren (ASR)…
Het is een RS dus is regeneratief remmen niet van toepassing denk ik? Bij het uitbollen staat hij gewoon in vrijloop.Eens in de week even aan denken en je hebt er geen last meer van.
Je post staat in "Octavia IV", waardoor ik er gevoeglijk vanuit ging dat het om de "iv" gaat, maar in jouw geval dus de Octavia IV, oftewel 4Het is een RS dus is regeneratief remmen niet van toepassing denk ik? Bij het uitbollen staat hij gewoon in vrijloop.
Behalve in N. Zie mijn post. En zeker niet de voornaamste reden van het lage verbruik. Het speelt nauwelijks een rol van betekenisEen hybride doet voor zover ik weet altijd aan regeneratief remmen, dat is een van de voornaamste redenen van t lage verbruik.
Ik woon in België, daar was de benzine en diesel ook beschikbaar.De Octavia 4 RS was alleen in PHEV te krijgen zover ik weet en die doet wel regeneratief remmen dacht ik…