Schokkende motor 1.6tdi

svda

Actief lid
Ben benieuwd of ze al wat hebben gevonden bij vagtechniek? ik heb namelijk precies het zelfde en dit viel mij ook op nadat ik hem heb laten chippen bij vagtechniek.

Is hij ooit nog een keer voor terug geweest maar toen kon ik het niet reproduceren. Nu is het eigenlijk altijd als ik ongeveer 130 rijd en maar heel lichtjes het gas indruk.

Sorry voor de late reactie maar mijn auto heeft er 1 weekje gestaan maar ze hebben niets kunnen vinden. Ze hebben diverse diagnoses gedaan, stilstaand en rijdend maar nog steeds last van. Merk nu ook als ik in mijn 4 of 5 rijd en laat gas los en en geef weer gas bij dat ik een bonk heb in de auto zelf.

Op het moment weet ik even niet wat te doen maar zit eraan te denken om de orginele software terug te laten zetten en dan maar kijken of het toch weg is.
 

Cordoba

Forumguru
Dat terugzetten van originele software zou ook mijn suggestie zijn, maar hebben ze dat niet aangeboden bij het laatste bezoek?
 

svda

Actief lid
Ze hebben mij dat niet aangeboden of over gehad. Maar nu begint het gewoon zwaar irritant te worden als je even wilt inhalen en je schrikt en elke keer weer van.
 

EdK

Forumguru
Bij 1,6TDI was het software update en wat luchtkanalen/slang aanpassen volgens mij.
Dus hebben ze bij het laatste soms wat verkeerd gedaan ?
Had een Caddy met ook een 1,6TDI erin en op zich heb ik niets aan veranderingen gemerkt na de update.
Alleen kort erna wel problemen met de gloeibougies.
 
Bovenaan Onderaan