Schokdemper bus rechtsachter

laagvlieger

Forumguru
In een Fabia heb je niets aan de grote kofferbak als je met 4 volwassenen en een volle tank al aan je maximale gewicht zit (check je kenteken maar)

Laadvermogen van 550 kg lijkt mij voldoende? 50kg aan brandstof + 4 zéér potige kerels van 100 kg , dan heb je toch nog steeds 100 kg om de kofferbak te vullen.
Een veerweg blijft er dan niet meer over, maar over de grond schuren doet die ook niet (heb ervaring met 600 kg laminaat in de Fabia) Het blijft in de basis natuurlijk een B-segment auto, je hebt echter de ruimte van een C-segmenter.
 

Niels83

Forumguru
mijn f2c is ook 450 kilo. maar dat lijkt mij geen probleem. met 2 volwassene en een kleuter kom je op max 200kilo achterin. voor inzat ik met een peuter max 150. wat jassen en een kinderwagen kom ik met heel veel moeite niet aan 400 kilo.. en toch kon ik de drempel niet over.

Ik denk dat ik alles achter vervang.. maar dan wel met een wat stuggere veer ivm de caravan die er ook achter moet.

de stofhoes zit er niet standaard bij. zag dat ze 15 euro kosten dus dat is te overleven.

jammer blijft dat onder mijn vorige faab een setje speciaal voor de caravan zat van nog geen jaar oud. maar goed dat moet ik los laten
 
Bovenaan Onderaan