schimmel stank

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gieliovd

Forumguru
512px-Padlock.svg.png
 

EdK

Forumguru
<knip>, maar ik stel normaal een vraag en kennelijk kan men er hier slecht tegen commentaar als er ik vind dat er NON info gepost wordt. Ik meld we wel af dus reageren heeft geen zin meer want ik lees die goedgemeende info toch niet.:489:

<knip>, !!
je stelt een vraag inderdaad normaal , en je krijgt een antwoordt en daar ga je ongenuanceerd op in met opmerkingen die wal of kant slaan !!
Tja dan wordt je op je nummer gezet en nu ben je verbolgen ??
Wel denk dat je even alle teksten goed GOED moet lezen om te kijken WAAR JIJ de fout ingegaan bent , waardoor deze reactie's kwamen

Een antwoord is ook dat je eens een zoek opdracht moet doen want er is al eens meer over geschreven !!
Affijn tot nooit ziens of tot de volgende vraag !! Die is aan jou !!!
 

Roel

Lid
Die van mij stink wel: vooral bij de uitlaat:grin:.

FF on topic: hoe doe je dit met een climate control? Als je deze van tevoren uitzet heb je gelijk ook geen luchtcirculatie meer.
 

Tallguy

Forumguru
[moderatorbreak]Over en uit. Topic gaat dicht. Meneer heeft voorlopig 10 dagen de tijd thuis eens na te denken hoe je met mensen om gaat en dan vooral als ze je proberen te helpen.

AANVULLING: Het is natuurlijk ook NIET de bedoeling dat jullie zelf olie op 't vuur gaan gooien als iemand zo gepikeerd reageert. Zeg het bij ons (PM of 't knopje topic report onder de naam (het uitroepteken)) en wij zullen wel actie ondernemen als het nodig is.
Uitlating over schoonmoeders en kneuzen is NIET nodig en leidt alleen maar tot een verdere verergering van de stekeligheden.
[/moderatorbreak]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan