schimmel stank

Status
Niet open voor verdere reacties.

nightmare2008

Nieuw lid
Mijn roomster 1.4 van begin 2007 stinkt als een kelderbox waar 100 jaar schimmel in staat. Wie o wie heeft hier ook laatst van. Auto heeft net 15000 beurt gehad maar stank is nog net zo.

:407:
overigens doen we altijd keurig ruim van tevoren airco uit ALS we hem gebruiken maar dat zal het punt wel zijn we gebruiken hem haast nooit
 

redfoxert

Senior Member
Heb je de dealer hiervan ook op de hoogte gesteld bij het brengen voor de beurt? Het airco systeem heeft waarschijnlijk een cleanup nodig.
 

Gieliovd

Forumguru
OF een airconditioning welke aangeschimmeld is door uitschakeling direct bij uitschakelen motor en niet een tijdje van tevoren.

OF een lek in je auto waardoor het is gaan schimmelen, Fabia probleem bij de achterdeuren bijvoorbeeld.
 

Michel

Forumguru
Als de auto een airco heeft is het van belang dat je deze +/- 5 minuten voor het einde van de rit uitzet, anders blijven er allerlei bacteriën in het systeem achter. Ik heb met een vroegere auto ook eens die fout gemaakt en dat resulteerde in een muffe lucht in het interieur.
 

Gieliovd

Forumguru
Als de auto een airco heeft is het van belang dat je deze +/- 5 minuten voor het einde van de rit uitzet, anders blijven er allerlei bacteriën in het systeem achter. Ik heb met een vroegere auto ook eens die fout gemaakt en dat resulteerde in een muffe lucht in het interieur.
Dat zeg ik :)
 

nightmare2008

Nieuw lid
update schimmel

Net contact gehad met dealer die zegt dat hij systeem heeft door gespoeld met schimmeldodend materiaal. Inderdaad was het 1 a 2 dagen na beurt even wat minder de lucht. Blijft denk ik toch zoeken naar wat het wel is. :489:
 

nightmare2008

Nieuw lid
antwoord

Sorry, met mijn Roomster uit begin 2007 heb ik niet dit probleem
Wat heb ik aan zo'n antwoord, mijn andere auto een Renault Express uit 1996 stinkt naar vis !!! ja omdat mijn visspullen er in liggen. IK denk als iedereen van deze soort NON informatie op een forum gaat zetten dat we er beter een apart topic van kunnen maken..:1439:
 

Gieliovd

Forumguru
Sorry hoor, een reactie als deze zitten wij hier niet op te wachten hoor!

Hetzer deelt gewoon even mede dat hij meedenkt met je en het probleem niet kent met een vergelijkbare auto!

Ik stel voor dat je je reactie even aanpast voordat een moderator je erop moet wijzen. Behandel mensen zoals jij ook behandeld wilt worden!

Die emoticon is helemaal over de top.

edit: ik ben meteen klaar met je topic.
 

Hetzer

Forumguru
Inderdaad een je reactie is een beetje over the top, ik zou als ik jouw was eerst maar eens kijken hoe wij hier op het forum met elkaar om gaan :regels: , doorgaans dus op een beschaafde "simply clever" manier.

En wees eens specifieker met je vraag stelling ??
Want als je zo'n vraag stelt ,

Wie o wie heeft hier ook laatst van.

Dan kun je deze verwachten

Met mijn Roomster uit begin 2007 heb ik niet dit probleem

ik ben ook klaar met dit topic
 

nightmare2008

Nieuw lid
Inderdaad een je reactie is een beetje over the top, ik zou als ik jouw was eerst maar eens kijken hoe wij hier op het forum met elkaar om gaan :regels: , doorgaans dus op een beschaafde "simply clever" manier.

En wees eens specifieker met je vraag stelling ??
Want als je zo'n vraag stelt ,



Dan kun je deze verwachten



ik ben ook klaar met dit topic

ja ik ben er ook klaar mee wat een zielig zooitje :bye: ik zit toch niet te wachten op zulk commentaar, straks heb ik hier 100 meldingen van skoda rijders die ergens geen last van hebben.
O ja sorry ik had per ongeluk laatst ipv last getypt.
:super:
 

EdK

Forumguru
ja ik ben er ook klaar mee wat een zielig zooitje :bye: ik zit toch niet te wachten op zulk commentaar, straks heb ik hier 100 meldingen van skoda rijders die ergens geen last van hebben.
O ja sorry ik had per ongeluk laatst ipv last getypt.
:super:

Doeggggggggggggg !!!!
Het is een vrijblijvend forum en als je de tijd even neemt om eens wat berichten te lezen in het forum dan proef je meteen de sfeer die hier heerst !!
Waarschijnlijk niet jouw sfeer want je stelt een vraag en verwacht klaarblijkelijk meteen een antwoord !!
Wel dan moet je terug gaan naar je dealer die zijn werk misschien niet goed gedaan heeft !!??

Oja ik heb er ook geen last van in mijn Roomster !!!
 

Gieliovd

Forumguru
Ik heb er ook geen last van, maar toch blijft dit jammer.

Vorige week al een, nu weer. Waarom meld je je dan aan??

<knip>, de groeten.
 

nightmare2008

Nieuw lid
Ik heb er ook geen last van, maar toch blijft dit jammer.

Vorige week al een, nu weer. Waarom meld je je dan aan??

<knip>, de groeten.
<knip>, maar ik stel normaal een vraag en kennelijk kan men er hier slecht tegen commentaar als er ik vind dat er NON info gepost wordt. Ik meld we wel af dus reageren heeft geen zin meer want ik lees die goedgemeende info toch niet.:489:
 

Fabia

† In Memoriam
Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :bye: Moderator zullen we dit topic maar sluiten? PS. Hij doet wel zijn naam eer aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan