Beste forumleden,
Ik heb een vreemd probleem met de bestuurdersdeur van mijn Skoda Fabia 5J (2014). Ik heb het slot al vervangen, maar het probleem blijft exact hetzelfde.
De symptomen:
Heeft iemand toevallig de elektrische schema's van de 7-pins stekker van het deurslot? Alle tips over waar de breuken meestal precies zitten of hoe dit op te lossen zijn zeer welkom!
Alvast bedankt!
Ik heb een vreemd probleem met de bestuurdersdeur van mijn Skoda Fabia 5J (2014). Ik heb het slot al vervangen, maar het probleem blijft exact hetzelfde.
De symptomen:
- Afstandsbediening: Bij het sluiten hoor ik 2 kliks (hij springt direct weer open). De rest van de deuren gaat wel gewoon op slot.
- Manueel: Als ik de sleutel in het cilinderslot steek en draai, werkt het perfect. De deur gaat op slot en alle andere deuren gaan netjes mee.
- Ramen: De ramen reageren op de afstandsbediening (comfortsluiting), maar de "automatische" stand (met één druk op de knop helemaal omhoog/omlaag) hapert af en toe.
- Opvallend: Als ik de stekker van het slot loshaal, draait de logica om (1 klik bij sluiten, 2 bij openen).
Heeft iemand toevallig de elektrische schema's van de 7-pins stekker van het deurslot? Alle tips over waar de breuken meestal precies zitten of hoe dit op te lossen zijn zeer welkom!
Alvast bedankt!