Scheef spatbord paneel (opgelost)

EdK

Forumguru
Dus nu in de gaten houden of ze niet weer los komen !!??
Dan heb ik klaarblijkelijk ze bij mij te hard vastgezet die bouten want probleem wat je hebt gehad he ik hier nog niet gehad.
En zoals gezegd het moet gewoon kunnen , want als vag het bv ook bij de caddy gewoon standaard uitvoert .....
 

Pendragon

Forumguru
Dus nu in de gaten houden of ze niet weer los komen !!??
Dan heb ik klaarblijkelijk ze bij mij te hard vastgezet die bouten want probleem wat je hebt gehad he ik hier nog niet gehad.
En zoals gezegd het moet gewoon kunnen , want als vag het bv ook bij de caddy gewoon standaard uitvoert .....
Ja, snap het ook niet. Misschien te snel gedaan. We hebben ze tijdens een Skoda meeting geplaatst. Ik ga het goed in de gaten houden. Het is ook niet dat er veel meer druk komt door de gasveren.
 

EdK

Forumguru
We hebben ze tijdens een Skoda meeting geplaatst.
Ooohhhhhhh maar dat verklaart alles..................... dan staan de beste stuurlui om de Octavia....
Kan nooit goed gaan....

En wie van de leden heeft de bouten aan de bestuurderszijde aangedraaid ??????? en nu niet allen beginnen te wijzen !!!!
Dat is nou één van de redenen dat ik alles lekker zelf voor de deur doet...... komen al me lieve buufjes even kletsen en hun mooie blote benen laten zien....:D:D
 

EdK

Forumguru
Jij was het niet want jij komt (helaas) nooit
emoji13.png
Snap je nu waarom.......? :D:D:D:D
 

ertromp

Forumguru
Mooi dat het opgelost is.
Gezien de lengte van de armen van de dempers verwacht ik toch wel een behoorlijke kracht op die schanieren bij het net openen van de klep. Verder omhoog zal het moment afnemen op die scharnieren vandaar dat het lijkt alsof het licht gaat en er geen kracht nodig is.

Houd het in de gaten!

Superskoda after market oplossing:

o3-hdamp11.jpg

De OEM oplossing bij bijvoorbeeld de S3 laat een andere constructie/armlengte zien en geen montage op de scharnieren.

Skoda_Superb_III_2015_nova_zive_9905_motor_800_600.jpg

Ga je kijken bij de Golf 7 en Audi A3 dan is er weer voor een andere oplossing gekozen en ook in dat geval geen montage bij de scharnieren

DSC_0006.jpg

643760_x800.jpg
 

Pendragon

Forumguru
Mooi dat het opgelost is.
Gezien de lengte van de armen van de dempers verwacht ik toch wel een behoorlijke kracht op die schanieren bij het net openen van de klep. Verder omhoog zal het moment afnemen op die scharnieren vandaar dat het lijkt alsof het licht gaat en er geen kracht nodig is.

Houd het in de gaten!

Superskoda after market oplossing:

Bekijk bijlage 57731

De OEM oplossing bij bijvoorbeeld de S3 laat een andere constructie/armlengte zien en geen montage op de scharnieren.

Bekijk bijlage 57732

Ga je kijken bij de Golf 7 en Audi A3 dan is er weer voor een andere oplossing gekozen en ook in dat geval geen montage bij de scharnieren

Bekijk bijlage 57733

Bekijk bijlage 57734
Bedankt voor de uitleg Erik. Ik ga het goed in de gaten houden!
 
Bovenaan Onderaan