Schakelindicator op nieuwe fabia 1.2 TDI?

stradje

Actief lid
Hetzer, kun je als "ster-reporter" ook nog een foto maken van de gigantische ruimte onder de laadvloer met de eventuele briljante invulling die je daarvoor hebt bedacht?

Hemi: nu snap ik ook waarom die maxidot best duur was. Want dat betekent dus ook 2 extra metertjes. Ziet trouwens wel gaaf uit.
 

Hetzer

Forumguru
wil ik best doen, maar daar zie je niet zoveel aan, bij mij is deze extra ruimte opgevuld door het reserve wiel, ik heb deze heb ik immers vanuit mijn oude fabia overgezet.
 

stradje

Actief lid
Hetzer: OK dan heeft dat inderdaad niet zoveel zin. Dan laten we dat over aan een volgende trotse bezitter.
 

stradje

Actief lid
windmillsails: toppie! Gaat echt veel in, he?! Weet jij al wat er allemaal in gaat proppen? Want leeglaten is zonde!
 
Dank voor de duidelijke foto van de giga ruimte onderin.
Zo te zien zijn het gelukkig losse bakken en kan bij mij de voorste bak er straks gelijk uit voor een echt reservewiel. De achterste bak heeft gelukkig al een ronding, hoef ik gelukkig niks te slopen.
 

AKP

Lid
Bedankt voor jullie mooie foto's! Nu baal ik er echt van dat wij geen MaxiDot meebesteld hebben, vond de prijs nogal fors. De dealer vertelde ons dat dit eigenlijk overbodig was omdat de MiniDot alle info ook al gaf, alleen op een kleiner schermpje. Dat klopt dus niet helemaal. Had besloten dat ik de MaxiDot nog na wilde bestellen, maar toen kon de auto al niet meer gewijzigd worden.
 

Hetzer

Forumguru
AKP, het minidot geeft wel alle benodigde info weer!. alleen is het maxidot groter afgebeeld, en bied dit tevens functies voor je geïntegreerde navi.
 

AKP

Lid
Ja, maar zoveel gegevens tegelijk zoals op de MaxiDot, en zag dat daar ook een aparte rij met lampjes boven het schermpje zit: met zo te zien in ieder geval een indicator voor het al dan niet aan staan van de cruise-control. Vandaar mijn term: niet helemaal.
 

Hetzer

Forumguru
minidot geeft ook een indicatie ,als de cruise-control aanstaat zelfde als het maxidot

de extra benodigde controle lampjes zoals ,bijvoorbeeld cruise-control en esp, zitten bij het minidot display in de meters
 

Hetzer

Forumguru
hier nog een foto van de schakel indicator


255nf54.jpg


r88m4w.jpg
 
Kijk das nou een foto waar ik happy van wordt om meerdere dingen:

1) Schakelindicator is toch echt wel stoer!
2) je tank is nog vol en je rijdt 3.6/100 (1:27)
3) Minidot is ook mooi geworden
 
In de auto waar ik de proefrit mee maakte zat deze functie, maar ik vond hem eerder storend dan handig. Ik weet zelf wel hoe ik het zuinigst kan schakelen, kun je ook prima aan de motor horen, maar voor veel mensen kan het misschien een handige geheugensteun zijn idd.
 

quorumz

Actief lid
@patrick, zoals je auto het zuinigst rijdt, hoor je dus niet aan de motor (dat is het oude rijden dat je opschakelt bij hogere toeren) en werkt de indicator erg handig. Hij geeft het bijna aan zoals de DSG denk ik zou schakelen (in mijn 6 terwijl ik al 80 rij bv)
 
Bovenaan Onderaan