Schade aan mijn Faab....

piair1982

Forumguru
Kom je 's morgens bij de auto tref je dit aan:

20120630_091157.jpg 20120630_091205.jpg 20120630_091724.jpg 20120630_091728.jpg 20120630_091734.jpg

Rechter buitenspiegel er af getrapt of geslagen.

Ik word niet snel boos, maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Bedankt @hufters!

djmshell

Senior Member
Pffff gaat wel lekker zeg de laatste tijd op het forum... De een na de ander met schade...

Ik ben nog steeds jong ahum......... Maar goed voor de vorm:rolleyes::
Ik ben ook jong geweest en heb ook de nodige kattekwaad uitgehaald. Maar ik liet het wel uit mijn hoofd om voor de andermans spullen te mollen.

Echt compleet nutteloos. @ hufters: ga je eigen spullen mollesteren.

Ik ga voorlopig ff duimen draaien.

Succes met de afhandeling.

Cordoba

Forumguru
Zo te zien niet het geluk dat ik al twee keer(met vorige auto's) heb gehad:
- een keer na avondje stappen kom ik bij de auto en ook de spiegel aan de trottoirzijde hangt aan de electrische bedrading. Ik had geluk en kon alles terugplaatsen zonder schade.
- een keer bij mij in de straat, op zaterdagmorgen mijn spiegel helemaal omgeklapt tegen de auto aan. Ik kon de spiegel terugklappen en had op wat krasjes na, geen schade. Verschillende andere auto's die er omheen stonden geparkeerd hadden wel kapotte spiegels. Hoogstwaarschijnlijk hebben fietsers tegen de spiegels aangetrapt.

Geluk dat ik ze niet gezien heb, anders zat hun hoofd net zo los, als de getroffen spiegels. :1439:

Ik zie overigens wel het nieuwe logo op je naafkapjes. :xyxthumbs:

Ik weet wel wat er gebeurt mocht ik m te pakken krijgen bij mijn auto. Hij werd wakker op de ehbo waar ze poging deden om die spiegel weer uit zijn reed te krijgen, en zijn tanden terug te plaatsen.
zo zinloos, zo destructief

Ik ga maar niet typen wat er volgens mij moet gebeuren met mensen die dit doen.

Chatslet

Forumguru
Heb dit wel eens met mijn Fiesta gehad. We hebben hier zo'n leuk feest dat luilak heet, vroeger was dat gewoon 's nachts kabaal maken en een kampvuur bouwen, nu is het dingen van andere stuk maken. Kwam 's nachts thuis, parkeerde me auto en liet me sluitels uit me handen vallen dus was even zoeken. Had net me sleutel te pakken en boem spiegel er af, een paar fietsers die bij verschillende auto's spiegels er af aan het trappen waren. Snel auto gestart en vol gas er achter aan. Blijkbaar waren ze flink geschrokken want ze gingen allebij onder uit. Raampje open gedaan en voorstel gedaan, of we rijden nu naar een pinautomaat en bijde heren pinnen het maximum op te nemen bedrag en leveren dat in bij meneer Chatslet en meneer boze Audi buurman die net met breekijzer naar buiten gestormd kwam of we gaan een potje full contact auto tegen fietser spelen. De boze Audi buurman had de heren inmiddels vast en het werd dus het pinautomaat. Kwam in totaal 500 euri uit, 45 euro voor een nieuwe spiegel op de fiesta en 98 euro voor een spiegel op de audi. De rest verder aan andere buren met kapotte spiegels gedonneerd en in de kroeg aan bier uitgegeven :xyxthumbs:

Misschien niet de meest nette oplossing en de vrouw was er een beetje boos over maar ik vind dat ik naar omstandigheden netjes gehandeld heb daar mijn eerste gedachten iets van crush kill and destroy waren.

Fabia

† In Memoriam
Ik heb vroeger ook luilak gedaan, heel onschuldig allemaal toen met blikjes herrie maken, belletje trekken enz. Maar nu is het veranderd in zoals je al zegt alles stuk maken. Het was vroeger (ahum) veel leuker en onschuldiger.

RayDelft

Forumguru
De jeugd moet zich kunnen uitleven. Laten we er maar weer een hoop hulpverlening op los laten. Niet straffen natuurlijk. Dat is ouderwets.

Chatslet

Forumguru
Beelden hebben vaak een retentie van 1 a 2 weken dus dan moet de politie wel even wakker geschud worden. En die beelden gaan ze natuurlijk niet openbaar maken want ja... privacy van de daders...

zulk soort schade nooit prettig :mad:

maar vindt het ook zonder die jeugd welke spiegels trapt een gevaarlijke plek om te parkeren,
winkelwagentjes ernaast, fietsen erachter en een smal stoepje...
nee dank je wel gaat uw daar maar staan ik rijdt wel even verder door.

Cordoba

Forumguru
@renew40: het lijkt mij inderdaad niet het ideale parkeerplekje, maar we hebben maar een beperkt beeld van de omgeving. Bovendien zijn er wijken waar je blij mag zijn als je een parkeerplaats vindt binnen een paar honderd meter van huis/bestemming, een ander parkeerplekje is soms 20 minuten rondrijden en zoeken.

Jasper02

Banned
Helaas kan je niet overal je auto meer neerzetten.. Al is het er wel voor bedoeld. Onbewuste schade kan altijd maar meld het dan even.. Bewuste schade veroorzaken ze overal.

Skoody Boo

Actief lid
tja ach, die winkelwagentjes en fietsen hebben toch echt niets van doen met een afgetrapte spiegel, dus dit voorval heeft maar weinig te maken met het "gevaar" van deze plek.

piair1982

Forumguru
Morgen even bij de lidl vragen of ze camera beelden hebben.

De buren hebben niets gezien.
Inmiddels heb ik de spiegel hersteld. Alle scherven aan elkaar geplakt. Ziet van ver eigenlijk niets...

Bovenaan Onderaan