Heb dit wel eens met mijn Fiesta gehad. We hebben hier zo'n leuk feest dat luilak heet, vroeger was dat gewoon 's nachts kabaal maken en een kampvuur bouwen, nu is het dingen van andere stuk maken. Kwam 's nachts thuis, parkeerde me auto en liet me sluitels uit me handen vallen dus was even zoeken. Had net me sleutel te pakken en boem spiegel er af, een paar fietsers die bij verschillende auto's spiegels er af aan het trappen waren. Snel auto gestart en vol gas er achter aan. Blijkbaar waren ze flink geschrokken want ze gingen allebij onder uit. Raampje open gedaan en voorstel gedaan, of we rijden nu naar een pinautomaat en bijde heren pinnen het maximum op te nemen bedrag en leveren dat in bij meneer Chatslet en meneer boze Audi buurman die net met breekijzer naar buiten gestormd kwam of we gaan een potje full contact auto tegen fietser spelen. De boze Audi buurman had de heren inmiddels vast en het werd dus het pinautomaat. Kwam in totaal 500 euri uit, 45 euro voor een nieuwe spiegel op de fiesta en 98 euro voor een spiegel op de audi. De rest verder aan andere buren met kapotte spiegels gedonneerd en in de kroeg aan bier uitgegeven :xyxthumbs:
Misschien niet de meest nette oplossing en de vrouw was er een beetje boos over maar ik vind dat ik naar omstandigheden netjes gehandeld heb daar mijn eerste gedachten iets van crush kill and destroy waren.