[S2] Originele carkit drama?

Wat voor Octavia BL heb je besteld? Diesel? Benzine?

De 1.2 tsi handbak, Amb. BL, cappucino beige, sunset, 4 extra luidsprekers, stoelverwarming, elektrische raambediening achter, trekhaak, hulpveren (zoveel over gehoord, maar direct erbij gedaan voor 220 euro...) en ook connectpakket, lijkt dus erg op jouw bestelling, alleen andere motor. En het grappige is; ik rij tijdelijk ook een Seat Leon 25 Edition, alleen dan een 1.9 TDI versie :-)
 
De 1.2 tsi handbak, Amb. BL, cappucino beige, sunset, 4 extra luidsprekers, stoelverwarming, elektrische raambediening achter, trekhaak, hulpveren (zoveel over gehoord, maar direct erbij gedaan voor 220 euro...) en ook connectpakket, lijkt dus erg op jouw bestelling, alleen andere motor. En het grappige is; ik rij tijdelijk ook een Seat Leon 25 Edition, alleen dan een 1.9 TDI versie :-)

Jij hebt smaak! ;)
 

Ericw

Forumguru
Zowel de dealer als onze gsm provider (van m'n werkgever) geven aan dat er meer problemen bekent zijn met de E72 en de Amundsen+/RNS 315............... :mad:
Kijken of ik een andere GSM kan regelen om te testen en eventueel definitief, wellicht de Nikia E6-00 of de C6-01
 
"Gewoon" via het menu en dan switchen tussen premium en handsfree, zie onderstaande foto's:

Bekijk bijlage 16369 Bekijk bijlage 16368 Bekijk bijlage 16370 Bekijk bijlage 16371
Merci, ik ga morgen even kijken. Jij hebt een S2 modeljaar 2012? Die van mij is 2011 en spreekt geen nederlands. :(
Kan me zo ook niet herinneren dat ik die optie om te wisselen tussen HFP en rSAP op mijn carkit heb, maar dat kan ook aan de software liggen.

Ik hou je op de hoogte. Nogmaals bedank!
Rob.

Toevoeging: ik heb net de boekjes van MJ11 en MJ12 even naast elkaar gelegd en zowel die optie om te switchen als de beschikbaarheid van NL in maxidot zijn in MJ11 nog niet beschikbaar :(
 
Bovenaan Onderaan