Ruitenwisser sproeier doet het niet..

Oerterper, weet je zeker dat de wissers en de sproeiers dezelfde zekering hebben, of ga je er gewoon vanuit?
Ik zou eens gaan meten of er spanning op het pompje komt te staan............ meten is weten!!!!!!!!

Kijk bij nr 42. Lezen is ook weten :) Zekering42.jpg
 
De sproeier installatie deelt dus de zekering met de vergrendeling van de achterportieren (en idd dus niet met de wissers)
 

AndreM

Forumguru
Kijk bij nr 42. Lezen is ook weten :) Bekijk bijlage 79949

Heb je het zelf dan wel goed gelezen.
Jij schreef van het begin af aan dat de wissers het wel doen.
Iedereen schrijft dat de sproeiers een andere zekering hebben en dan ineens heb je het wel gelezen. :deuk:

Maar meten is weten, wordt door iedereen die iets van techniek weet als slogan gebruikt.
 
Heb je het zelf dan wel goed gelezen.
Jij schreef van het begin af aan dat de wissers het wel doen.
Iedereen schrijft dat de sproeiers een andere zekering hebben en dan ineens heb je het wel gelezen. :deuk:

Maar meten is weten, wordt door iedereen die iets van techniek weet als slogan gebruikt.

Ik had al een tijd terug gelezen dat de sproeierinstallatie zijn zekering deelt met andere onderdelen. Ik meende dat het de wissers waren, maar het was de vergrendeling van de achterportieren.
Excuus voor deze verwarring.
 

Monteurtje

Forumguru
Kan het nu niet controleren. Ben ook een keer bezig geweest met sproeierpompje die het niet deed, inclusief storing. Die was niet gezekerd. Wordt aangestuurd vanuit BCM

Zou morgen schema kunnen bekijken.
 

Monteurtje

Forumguru
Ik heb het voor je bekeken. Sproeierpompje wordt vanuit BCM aangestuurd. En daar zit geen zekering tussen.
Bedrading doormeten. Pompje defect of BCM defect. Dat laatste is het minst waarschijnlijk. Maar niet onmogelijk
 
Bovenaan Onderaan