RS245 en stage 1(+) tuning

leon-cupra

Forumguru
En mss nog een verlagingsetje, michelin pilot sport 4S, ... voor de grip.
Een sportuitlaatsysteem voor een betere sound.
Een grotere intercooler voor wat meer koeling
....
Opties die je allemaal moet nemen. Skoda laat 1000den euro's liggen. :pardon:
 

Jooo...

Forumguru
En mss nog een verlagingsetje, michelin pilot sport 4S, ... voor de grip.
Een sportuitlaatsysteem voor een betere sound.
Een grotere intercooler voor wat meer koeling
....
Opties die je allemaal moet nemen. Skoda laat 1000den euro's liggen. :pardon:
Volgens Skoda zit er een sportuitlaatsysteem op die al een betere sound geeft... met nog eens een sound generator erbij! Volgens de beschrijving in het boekje zou hij bijna moeten klinken als een Amerikaanse V8 :fool:
 

Tuner111

Forumguru
En mss nog een verlagingsetje, michelin pilot sport 4S, ... voor de grip.
Een sportuitlaatsysteem voor een betere sound.
Een grotere intercooler voor wat meer koeling
....
Opties die je allemaal moet nemen. Skoda laat 1000den euro's liggen. :pardon:

je moet niet altijd naar uwe zak kijken ;) je leeft maar een keer ! beter een keer goed en hevig dan lang en saai hé
 

leon-cupra

Forumguru
je moet niet altijd naar uwe zak kijken ;) je leeft maar een keer ! beter een keer goed en hevig dan lang en saai hé
En als er niets in de zak zit?? :pardon:

Geloof mij, heb al redelijk veel mijn goesting gedaan de laatste tijd, maar altijd binnen het mogelijke van het budget. 1.5 jaar een Polo gereden (bedrijfswagen kwijt), "verliefd" geworden op een Superb (dan maar gekocht), moest een +200pk wagen hebben (RS gekocht), cabrio was altijd een "droom" (MX5 gekocht). 10 jaar geleden "droomhuisje" gebouwd, 1.5 jaar geleden vastgoeddroom verder uitgebreid met aan appartement (eigen inbreng zou een mooie M3 geweest zijn ;)).
Mijn whislist is redelijk groot maar regelmatig wordt er nog wel eens iets afgevinkt ;)

En ondertussen zijn we op vlak van autogebied terug bezig met het afvinken van nog een "droom". Binnenkort staat er wss nog een skoda of VW op de oprit (en hopelijk op korte termijn veel meer verschillende auto's ;)).

Ik leef goed hoor, alleen het modden van auto's is minder aan mij besteed. Moest ik nu zwemmen in het geld, zou ik wel het één en ander doen maar nu ... is moeilijk te verantwoorden (gezinnetje hé ;))
 
Volgens Skoda zit er een sportuitlaatsysteem op die al een betere sound geeft... met nog eens een sound generator erbij! Volgens de beschrijving in het boekje zou hij bijna moeten klinken als een Amerikaanse V8 :fool:
Tijdens een testritje tikte ik eens de Sportmodus aan en er was meteen wel een andere leuke sound te horen, maar V8 sound ... net niet :tongue:
 

Jooo...

Forumguru
Dan moet je eens in sport modus rijden en je pook een keer naar achter trekken zodat alleen je dsg in normal gaat, dan hoor je echt een vettig geluid. Die sound generator moet dan een geluid versterken van een motor die vanaf 1200 rpm gaat optrekken :cry:
 

Spector

Forumguru
Volgens Skoda zit er een sportuitlaatsysteem op die al een betere sound geeft... met nog eens een sound generator erbij! Volgens de beschrijving in het boekje zou hij bijna moeten klinken als een Amerikaanse V8 :fool:
Die sound generator staat al een tijdje uit... daar was ik wel klaar mee.
 
Morgen mag ik de auto gaan ophalen, ben pretty pumped up. Alles is in orde, nummerplaten, verzekering, inschrijving, ...

Afspraak maken bij DVX tuning voor DSG- en Chiptuning. Alle features van de auto uitzoeken en tweaken.

Komt goed. Tom
 

Jooo...

Forumguru
Mooi!

Van het pumped up gevoel kan ik meespreken, ik had de mijne besteld 5 februari en ik heb hem 29 Juni mogen gaan afhalen. Ik kan je verzekeren na zo lang wachten dat je wel opgepompt loopt hoor! :tegek:

Veel plezier morgen!:yeehaa:
 
Bovenaan Onderaan