RS mods

sandurtjuh

Forumguru
Dat ziet op zich cool uit, maar ik denk alleen op een zwarte auto. Verder heb ik op de klep de emblemen verwijderd en denk dat ik het daarbij laat.
 

Kempes

Forumguru
En het vervangt een ander onderdeel wat redelijk vaak defect (lek) raakt als ik het goed heb..
 

030

Forumguru
Dat ziet op zich cool uit, maar ik denk alleen op een zwarte auto. Verder heb ik op de klep de emblemen verwijderd en denk dat ik het daarbij laat.

Embleem of merk- en typeaanduiding? Dat laatste neem ik aan?

- never mind, antwoord staat op de vorige pagina -
 

sandurtjuh

Forumguru
Volgens mij is een merk/typeaanduiding (merk = Skoda, type = Octavia) ook een embleem, toch? Anyway, de plakletters op de kofferdeksel zijn verwijderd zoals ook te zien is in de foto.
 

sandurtjuh

Forumguru
Alright, van het weekend een (vind ik zelf) mooie update toegevoegd aan de wagen.
Een highline achteruitrijcamera (met wasser, een complete set, plug and play, met dank een een forumlid van octavia-rs.com).

- Meedraaiende lijnen;
- Verschillende kijkrichtingen (bijvoorbeeld naar achteren of omlaag);
- Goed zicht (beter dan op de foto's) dag & nacht.


IMG_20161218_100358.jpg IMG_20161219_134219.jpg IMG_20161219_134230.jpg IMG_20161219_134412.jpg
 

leon-cupra

Forumguru
Alright, van het weekend een (vind ik zelf) mooie update toegevoegd aan de wagen.
Een highline achteruitrijcamera (met wasser, een complete set, plug and play, met dank een een forumlid van octavia-rs.com).

- Meedraaiende lijnen;
- Verschillende kijkrichtingen (bijvoorbeeld naar achteren of omlaag);
- Goed zicht (beter dan op de foto's) dag & nacht.


Bekijk bijlage 55331 Bekijk bijlage 55332 Bekijk bijlage 55333 Bekijk bijlage 55334
waar gekocht en veel werk? Zijn er bepaalde voorwaarden om dit te kunnen installeren?
 

sandurtjuh

Forumguru
waar gekocht en veel werk? Zijn er bepaalde voorwaarden om dit te kunnen installeren?
Aangeschaft via een forumlid van octavia-rs.com. Deze maakt een complete set voor je en calibreert de camera (lijnen) ook voor je. Het is echt een complete set waarmee je hem kunt aansluiten als je een MIB2 hebt (als je carplay hebt, heb je blijkbaar een MIB2). Aansluiten was binnen 20 minuten, wegwerken een uurtje zoiets.
 

sandurtjuh

Forumguru
@Rallye @Goofy@5E Dat is inderdaad de gebruiker waar ik een complete set van heb gekocht (de informatie die je daar ziet komt niet overeen met mijn set, daar hoefde ik niet te snijden én kabeltjes te solderen e.d.). Mocht je meer info willen, graag PB.
 

sandurtjuh

Forumguru
Zo, dat is alweer een tijdje geleden zeg... Ondertussen een aantal updates gedaan.
Denk (liever hoop) dat het nu wel een beetje klaar is met alle wijzigingen, maar dat zal vast wel niet :maakmegek:

Omdat ik het geluid zo vind tegenvallen van de vRS, gekozen voor een kleppenuitlaat. Heerlijk stil tijdens klep dicht en brullen, knetteren en scheten laten met de klep open.

IMG_20170426_200714.jpg

Daarnaast ook nog een CAI, de VWR12G7R600. De installatie past net niet helemaal lekker, maar het is toch gelukt. Je hoort de auto nu heel duidelijk aanzuigen en afblazen in combinatie met de GFB DV+.

IMG_20170506_140617.jpg

Als laatste ook de auto wat laten verlagen met een KW Streetcomfort. Ten eerste omdat zo hoog (en scheef) op de poten er niet uit ziet en ten tweede omdat ik hoop dat de auto wat minder gaat slingeren. Ik heb hem niet op het laagste staan, dat is voor mij ook niet nodig. Het geheel sluit nu mooi aan én nog veel beter, ik kan nog redelijk hard over drempels én nog veel beter, het rijdt echt stukken comfortabeler dan origineel en ligt strakker op de weg. Ik vind de originele dempers/veren veel stugger. Ben met deze update echt heel blij, bedankt @Antera!

image001.jpg

Ik denk dat de grootste updates nu zijn geweest (4x4 zou nog mooi zijn :pardon:). Nu lekker gaan genieten van de zon.

Edit: Oh ja en na 17.000 km mijn eerste beschadiging op mijn velg :mad: De prijs om het te laten maken kun je bijna een nieuwe velg voor kopen...

IMG_20170430_092503.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan