RS mods

RefleCs

Forumguru
Leuke updates :) Mooie RS btw. Die streepjes op de grille een tijd terug eens in het echt gezien bij iemand. Geeft in real life een leuk extra effect. Ik kan dat wel waarderen :)
 

leon-cupra

Forumguru
Die streepjes op de grill zijn inderdaad wel mooi, maar trekt teveel de aandacht van anderen. Iets wat je net niet wilt met een vRS.
 

sandurtjuh

Forumguru
@leon-cupra Wat voor aandacht bedoel je precies? Slechte aandacht?

Verder wil ik, denk ik, de emblemen verwijderen op de auto, behalve de vRS emblemen. Is dat iets wat mooi zal staan? Ik kan het zo moeilijk inschatten.
 

RefleCs

Forumguru
Bedoel je de Skoda Emblemen? Of de type aanduiding? Even met photoshop aan de gang en je hebt een idee ;)
 

leon-cupra

Forumguru
@leon-cupra Wat voor aandacht bedoel je precies? Slechte aandacht?

Verder wil ik, denk ik, de emblemen verwijderen op de auto, behalve de vRS emblemen. Is dat iets wat mooi zal staan? Ik kan het zo moeilijk inschatten.
Idd, negatieve aandacht. je zal niet de eerste zijn die dan s morgens ineens ziet dat er een kras vanvoor naar achter op staat.

Ik heb op mijn vRS vorig weekend alle emblemen verwijderd. De "skoda octavia" was er al af gedaan door de vorige eigenaar, enkel de vRS plakte er nog op. Die is er nu ook af. Ga niet zeggen dat het strakker staat, maar staat nu terug beetje annoniemer.

In mijn topic kan je foto weervinden van achterkant met enkel,het vRS logo op de kofferklep
http://www.skodaforum.nl/forum/i/2016-octavia-combi-vrs-dsg.30895/
 

sandurtjuh

Forumguru
@leon-cupra Oei, dat zegt meer over die mensen dan over mijn 'streepjes' als ze daarvoor al krassen gaan maken. Heb je die in de grill ook kunnen doen? Ik zag dat je hiervoor een nieuwe grill moet bestellen, of zit deze er wel nog op?
 

Fmoon

Forumguru
Ik heb toevaig onlangs de aanduiding behalve RS eraf gebaald. Zal zo even een foto schieten.
 

leon-cupra

Forumguru
@leon-cupra Oei, dat zegt meer over die mensen dan over mijn 'streepjes' als ze daarvoor al krassen gaan maken. Heb je die in de grill ook kunnen doen? Ik zag dat je hiervoor een nieuwe grill moet bestellen, of zit deze er wel nog op?
Idd, maar je zit ondertussen wel met de schade.

Vanvoor zit het er nog steeds op. Blijkbaar zeer lastig om dat eraf te nemen en kans op beschadiging van de rooster zeer groot.
 

Kempes

Forumguru
Het voorste embleem zwart maken in de kleur van de grill zie je nog wel eens langs komen...goedkoper dan de hele grill vervangen en het embleem valt veel minder op..
 

sandurtjuh

Forumguru
Jep, misschien met plastidip of iets dergelijks inderdaad. T.z.t. maar eens kijken. Eerst kijken voor wat andere leuke upgrades :D
 

sandurtjuh

Forumguru
Zo, ondertussen kleine aanpassingen gedaan aan de auto. Om de instaplijsten en achterbumper te beschermen, heb ik hier doorzichtige folie overheen geplakt en moet zeggen, je ziet er niks van (je moet goed kijken). Daarnaast ook meteen maar de type aanduidingen verwijderd.

Momenteel rijden we op de wintervelgjes die ik heb overgenomen van Marcel. De bandjes vind ik helaas weinig grip hebben, dus volgend jaar komen daar andere voor in de plaats. Ik ben wel blij als in de zomer de 19" Extreme velgen terug in de plaats komen (ook omdat met deze bandjes het vermogen zéker niet op de weg komt). :D

Wat spacers en verlaging zou nog mooi staan. Wellicht ooit nog iets aan de uitlaat doen (wellicht originele uitlaat met een cut-out met afstandsbediening om zelf het geluid te bepalen).

Verder een GFB dv+ toegevoegd, waar je het verschil vanuit stilstand wel merkt, al zal het geen extra vermogen met zich meebrengen.

octaviars.jpg
 

sandurtjuh

Forumguru
Deze houdt de turbo druk (langer) vast, zodat als je stilstaat je iets meer druk hebt, waardoor je net wat meer en sneller vermogen hebt om weg te rijden (als ik het zo allemaal goed verwoord).
 

sandurtjuh

Forumguru
Gezien in het topic van @Goofy@5E . Besteld bij fineline imports. Erin zetten is 15 min werk. Staat ook uitleg in zijn topic, ook hoe je het in kunt bouwen. Als je nog vragen hebt, let me know.
 
Bovenaan Onderaan