RS mods

B.Stuurder

Forumguru
Veel beter zo laag. En schade aan de velg heb ik ook inmiddels, dat kan ook bijna niet anders in dit land van slecht verlichte, nauwe doorgangen met torenhoge stoepranden. Moet je maar eens opletten hoe vaak er ergens een hoge rand is gemaakt pal naast de weg, wat mij betreft vaak zonder enige noodzaak. Zonde, maar onvermijdelijk. Ik heb nog nooit een velg lang heel kunnen houden, het heeft nu 10.000 km geduurd bij mij.
 

Goofy@5E

Forumguru
Mooie updates Man! Wat bedoel je met de niet perfecte passing van de CAI VWR600, ik heb hem ook en deze past vrijwel perfect,
Wel zeer spijtig van velg,
 

sandurtjuh

Forumguru
Ik had wat moeite om de gaatjes gelijk te krijgen (links en rechts) van die brede bar. En op de hoeken sluit het niet helemaal aan, zelfs de 2 delen op elkaar niet, maar he, het werkt in ieder geval wel :D
 

Fmoon

Forumguru
Ik zit zelf te denken of het niet mooi zou zijn om op de 1 of andere manier andere sierstukken erop te doen. Blijf moeite hebben met die loshangende dingen. Ooit overwogen? Helaas heeft Milltek zelf niks.
 

sandurtjuh

Forumguru
Nee, eigenlijk niet. Alleen wellicht zwarte, ipv chromen (want ze worden vanzelf zwart na 2 x gasgeven of wat vaker poetsen). Maar ik vind dit juist 1 van de best-passende (als in, bij de auto) sierstukken die er zijn.
 

Antera

Donateur
Staat er super bij en moest zeggen het uitlaatje klonk ook er lekker toen je aan kwam rijden.

heel veel plezier met je verlaging
 
Bovenaan Onderaan