Rs interieur in een O2

Cordoba

Forumguru
De carrosseriekleur staat vermeld in het kentekenregister, dus als je die wijzigt moet dat bij RDW worden gemeld zodat het wordt aangepast. Over het type interieur is bij mijn weten helemaal niets bepaald noch geregistreerd, afgezien van algemene eisen m.b.t. deugdelijke bevestiging, verstelbaarheid bestuurdersstoel e.d.

Niet helemaal waar: het aantal zitplaatsen (en dus inclusief de gordels tegenwoordig) staat bij de RDW genoteerd. Zo zie dat auto's met een ruimere achterbank maar slechts 2 gordels achterin als 4-persoons staan geclassificeerd, waar auto's met een kleinere achterbank en 3 achtergordels als 5-persoons te boek staan.
 

Dutch_Ish

Senior Member
Hey @Denman17 !

Hahaha wat grappig! Ik was toevallig ook in onderhandeling over de complete RS set. Ik heb nu voor mijn O2 FL de zwarte hemel gekocht met onderdelen. Die %$@^ van FZN-Parts is alleen "vergeten" om ook zwarte plafondhendels te leveren. Daar heb ik nu een discussie over omdat die wel in de advertentie stonden.
 

Dutch_Ish

Senior Member
Hahaha nice! Hij wilde voor de zwarte hemel en de andere onderdelen 385 euro (!).. ik heb er 200 vanaf gelult.. :maakmegek:. Ik zat nog te twijfelen over de stoelen maar ja.. de stoelen die we nu hebben zijn prima.
 
Moet alleen mijn deurbekleding van mijn achterdeuren aanpassen . De bovenste rand van een Hb is anders dan die van een combi.
Foto's volgen van voor en na.
 

Cordoba

Forumguru
@Denman17 Misschien de beige panelen bewaren, en misschien eens proberen met een extractor die panelen alsnog schoon te krijgen, misschien zelfs een leuke demo op een meeting. Ik geloof dat Wesley een eigen extractor heeft, of misschien @Jee13 ook. Als het resultaat goed is, kun je altijd nog overwegen om 25 euro uit te geven om een extractor te huren en alle panelen (en ook de lichte vloerbedekking) aan te pakken.
 
Ik denk als ik met alles klaar ben dat ik mijn oude interieur ga verpatsen op marktplaats als iemand het nog wil hebben.:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 

Jewepe

Forumguru
@Denman17
Zou ik ook doen en dan lekker verder genieten van het leer aan de bips :jaja:. Wel even de stoelverwarming installeren. Is in de winter wel zo lekker.
 
Bovenaan Onderaan