Rs interieur in een O2

Hallo allemaal ik heb een vraag ik heb een O2 uit 2005 en wil er een interieur in zetten van een Rs station kan dat en levert dat geen problemen op.

Gr Denman17
 

Jee13

Forumguru
Ja hoor dat kan

Is het een RS interieur met stoelverwarming?
Heb je nu ook een combi?
 
Nee heb zelf geen combi maar een Hb en het Rs interieur heef geen stoelverwarming zover ik weet ga het zaterdag pas ophalen.
 

Testedoene

Forumguru
Mooie upgrade! :thumbsup:
Ik hoop zelf ook ooit tegen een mooie set sportzetels (geen leder) met verwarming aan te botsen voor m'n O3. :D
 

Jasper-RS

Forumguru
Mooi, ik had ook al eens contact met hun gehad over dit interieur. Maar het was mij iets te ver rijden
 

s-line

Forumguru
Ben benieuwd of het past in een gewone Octavia. Heeft een RS geen sterkere rail systeem enzo ten opzichte van een standaard. En mag dit wel voor de APK?
 

Spierings

Forumguru
Wat heeft een ander interieur met APK te maken....

Zolang de stoel verstelling werkt en de gordels goed zijn is het gewoon goed..
 

s-line

Forumguru
Je mag toch niet zomaar een ander interieur er in gaan zetten.
Dan moet je volgens mij een herkeuring bij de rdw laten doen. Zeker een rs interieur..
 

Jee13

Forumguru
Onderstel van RS stoel en een stoffen stoel zijn volgens mij exact gelijk

In mijn vorige passat ook een higline interieur(leder/alcantara) geplaatst ipv sportline, zat ook geen verschil in onderstellen.

Zou niet weten waarom je dan herkeuring zou moeten doen?
 
Je moet alleen je auto op nieuw laten keuren als je hem inderdaad racebleu laat spuiten je mag zelfs klapstoelen er in maken zolang ze maar vast gaan na verstelling.
En je moet allen zorgen dat je je stoelen wel met een moment sleutel vast zet.
 
Laatst bewerkt:

Cordoba

Forumguru
Is geen enkel probleem zolang alles maar deugdelijk is, en goed gemonteerd is. Deze set kun je zo overzetten, zonder enige aanpassing, dus ook gewoon in orde voor de wet (en dus ook de APK).

Het originele interieur van mijn Fabia rijdt nu rond in een Ibiza, en ik heb in mijn 5-deurs combi het interieur van een 3-deurs Ibiza FR. Geen enkele APK-keurmeester heeft daar ooit een opmerking over gemaakt.
 
Bovenaan Onderaan