rs 2 combi gekocht

Huyzen

Lid
hmm, het wordt een normale verschijning, gechipte RS`jes. Binnenkort dan maar eens een paar stages erbij doen of zo..:crazy:
 

plaza

Forumguru
hmm, het wordt een normale verschijning, gechipte RS`jes. Binnenkort dan maar eens een paar stages erbij doen of zo..:crazy:

Now we are talking...
Ik voel me al erg lang eenzaam op dat gebied, zou wel graag een aantal
bloedbroeders erbij willen hebben.
 

joostrs2combi

Nieuw lid
chippen is leuk,maar verder dan 245pk ga ik niet!! heb 2 kinderen op de achterbank zitten en die hoeven geen nekletsel over te houden als papa zonodig eens het gas in moet trappen!!zit nog wel te denken over 18" velgen (staat denk ik wel mooier !!)
 

___JC___

Forumguru
chippen is leuk,maar verder dan 245pk ga ik niet!! heb 2 kinderen op de achterbank zitten en die hoeven geen nekletsel over te houden als papa zonodig eens het gas in moet trappen!!zit nog wel te denken over 18" velgen (staat denk ik wel mooier !!)

Doen! Onderstel van een RS is standaard nog voldoende op comfort ingesteld om 18 inch te kunnen hebben wat mij betreft.
 

Huyzen

Lid
chippen is leuk,maar verder dan 245pk ga ik niet!! heb 2 kinderen op de achterbank zitten en die hoeven geen nekletsel over te houden als papa zonodig eens het gas in moet trappen!!zit nog wel te denken over 18" velgen (staat denk ik wel mooier !!)

18" vind ik ook mooier. Qua comfort is dat goed te doen. Wat betreft je kinderen, was 200 pk dan ook niet voldoende geweest? :winkie:
Mijn zoontje van 3 roept altijd: 'papa, niet zo hard rijden, dat mag niet van de politie'. En dan rijd ik 60 of zo. Maar heel rustig rijden kan met 335 pk ook nog steeds hoor.
 

cvegreen

Forumguru
Onze zoon van 3 noemt alle merken die hij ziet. Kent er ondertussen al ruim 20 merken. Ja hoor skoda kent hij heel goed. Hoe snel wij gaan interseert hem niet .
 

Aiii

Lid
Mijn peetdochtertje van drie beklaagd zich enkel dat ze in mijn auto niets ziet.

Zonwering kent ze niet uit de Scenic van haar vader. :D
 
Bovenaan Onderaan